آرشیو دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۳۵
اخبار کشور
۳

با صدور پیامی صورت گرفت: تقدیر سپاه پاسداران از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید حججی

در پی برگزاری مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری پیکر پاک شهید مدافع حرم «پاسدار محسن حججی» با حضور خیل عظیم میلیون ها عزادار حسینی در تهران، مشهد، اصفهان و نجف آباد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از وداع عاشورایی آحاد ایرانیان فهیم و غیرتمند قدردانی کرد.

به گزارش سپاه نیوز، در بخشی از این پیام آمده است: برگزاری مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری پیکر پاک شهید مدافع حرم، پاسدار محسن حججی... با نمایان ساختن پیوند وثیق و ناگسستنی ایرانیان با ارزش ها و آرمان های دینی، انقلابی و تاریخی مورد احترام این سرزمین، تصویر درخشان و معنادار دیگری از عزم و اراده خلل ناپذیر آنان در عرصه مقاومت و پایداری برابر دشمنان دین و وطن و معاندان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در معرض جهانیان قرار داد.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: وداع عاشورایی با این سردار بی سر ایرانی در ایامی که نه تنها شما ملت ایران بلکه آحاد حق طلبان و آزادی خواهان جهان، بیرق عزای حسین ابن علی(ع) را برافراشته اند، نشان داد که اخلاص این جوان مومن، شجاع و پاک باخته که «حجت خداوند» در مقابل چشم همگان و نمونه ای درخشان از رویش های انقلاب است، چگونه با حرکت عاشورایی خود، عزیز ملت، محور وحدت و عزت ملی و سنبل مقاومت و مقابله با دشمن می شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از این پیام آورده است: بی شک، اندیشه و عمل شهید حججی و استواری و صلابت چهره او در حافظه تاریخی ملت ما ژرف تر و پایدارتر، چراغ راه قهرمانان تاریخی آینده این کشور قرار می گیرد و شور و تحرک انقلابی و روح هوشمندی و هوشیاری برابر دشمن را در جای جای میهن عزیزمان زنده نگه خواهد داشت.