آرشیو سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۳۶
ورزشی
۹

بازگشت اسبقی و خدابخشی به تیم ملی تکواندو پس از یک سال

2 قهرمان تکواندو بعد از بیش از یک سال دوری از تیم ملی بالاخره توانستند مجوز بازگشت را دریافت کنند.

اردوی تیم ملی در شرایطی از صبح دیروز در تهران آغاز شده که یک چهره جدید در کنار سایر نفرات دیده می شود.مهدی خدابخشی که در المپیک 2016 یکی از ملی پوشان پرامید ایران محسوب می شد، امروز بعد از بیش از یک سال به تیم ملی بازگشت.در ماه های اخیر تلاش زیادی برای بازگشت بهنام اسبقی و مهدی خدابخشی به تیم ملی با توجه به رنکینگ المپیکی که داشتند، شده بود؛ اما به دلیل اختلافات شخصی چنین اتفاقی رخ نمی داد.

در نهایت در ایام سوگواری محرم، فدراسیون تصمیم گرفت در روزهای پایانی مدیریت پولادگر در دوره 4 ساله فعلی این 2 نفر را با سرمربی تیم ملی روبرو کرده و به اختلافات پایان دهد.مهدی خدابخشی به مراسم عزاداری فدراسیون رفت و با مهدی بی باک روبرو شد و مراسم آشتی کنان همان جا برگزار شد. از سوی دیگر بهنام اسبقی که البته سن و سال بالاتری دارد، در مسافرت به سر می برد و قرار است بعد از بازگشت به اردوی تیم ملی ملحق شود.

با این وضعیت 2 نفر از ملی پوشان قدیمی به جمع ملی پوشانی که دارای رنکینگ هستند و می توانند در گرندپری برای رسیدن به سهمیه المپیک تلاش کنند، اضافه شده اند.

آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده، ابراهیم صفری، حمیدرضا هادیان، محمد کاظمی، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، سروش احمدی، عرفان ناظمی، مسعود حجی زواره، سعید رجبی، سجاد مردانی، فرشاد قیاسی و احمد محمدی به همراه مهدی خدابخشی نفراتی هستند که در اردوی تیم ملی تکواندو حضور دارند.

سومین مرحله مسابقات گرندپری در سال 2017 با حضور تکواندوکاران برتر جهان در 4 وزن المپیکی مردان و زنان از 28 مهرماه به مدت 3 روز در لندن برگزار خواهد شد.