آرشیو چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۳۷
ورزش
۱۸

طلای جهان بر گردن الهه منصوریان

ووشوکار وزن 52- کیلوگرم بانوان ایران در فینال مسابقات قهرمانی ووشو جهان به مصاف سانداکاری از کشور ویتنام رفت و مقتدرانه حریف را شکست داد تا یک طلای دیگر به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند.

چهاردهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جهان که از جمعه به میزبانی شهر کازان روسیه آغاز شده بود دیشب به پایان رسید و در آخرین روز مسابقات الهه منصوریان در فینال مسابقات قهرمانی جهان به مصاف لوان تای هوانگ از ویتنام رفت و با شکست حریف خود دومین مدال طلای مسابقات جهان خود را کسب کرد. منصوریان نماینده وزن 52- کیلوگرم تیم ملی ساندای بانوان کشورمان دور نخست استراحت داشت و سپس در مرحله یک چهارم نهایی سیلویا پراتوی از اندونزی را در دو راند متوالی شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. او برای صعود به دیدار پایانی به مصاف کیم هیوبین از کره جنوبی رفت و با پیروزی در دو راند متوالی، به فینال مسابقات قهرمانی جهان راه یافت و با پیروزی در فینال به طلا دست یافت.

منصوریان نقره مسابقات آسیایی کره جنوبی در سال 2007 کره، نقره جهانی کانادا در سال 2009، طلای مسابقات آسیایی جوانان ماکائو در سال 2009، برنز بازی های آسیایی گوانگجو در سال 2010، طلای مسابقات جام جهانی ساندا چین در سال 2010، طلای مسابقات جام قفقاز در سال 2010، برنز جهانی ترکیه در سال 2011، طلای جهانی مالزی در سال 2013، نقره بازی های آسیایی اینچئون در سال 2014 و طلای مسابقات آسیایی تایوان در سال گذشته را در کارنامه دارد.