آرشیو پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۱۰
صفحه آخر
۲۴

آخر هفته بازار فرهنگ

نمایش آثار هنرمند فقید؛ 33 سال پس از درگذشتش

نقاشی ها و مجسمه های زنده یاد «اصغر محمدی»، 33 سال پس از در گذشتش، فردا ساعت 16 تا 20 در گالری ویستا واقع در خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، شماره 11 به تماشا درمی آید که تا 10 روز ادامه دارد.

نمایش آثار «هوشنگ پزشک نیا» در صدسالگی او

نمایشگاه آثار «هوشنگ پزشک نیا» همزمان با صد سالگی او، از فردا ساعت 16 تا 20 در گالری شهریور الهیه، خیابان خزر شمالی، بن بست هرمز، شماره 9 برپا می شود که تا 12 آبان از ساعت 15 تا 20 ادامه دارد.

زنگ آغاز نمایش «کلنل»

نمایش «کلنل» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور با حضور احمدرضا درویش و سالار عقیلی، فردا ساعت 19:30 در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر افتتاح می شود.

همایش «محوطه تاریخی استرک»

همایش یافته های باستان شناسی «محوطه تاریخی استرک» با سخنرانی محسن جاوری، سرپرست هیات باستان شناسی محوطه استرک و جوشقان کاشان، امروز ساعت 17 در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان واقع در خیابان گلدسته برگزار می شود.

مرور دورنمایی از گسست ها و پیوندها در عکاسی مستند

نمایشگاه عکس «این ما هستیم، نه آنها»؛ دورنمایی از گسست ها و پیوندها در عکاسی مستند ایران، فردا ساعت 16 تا 21 در گالری آریانا واقع در الهیه (فرشته)، خیابان مریم شرقی، خیابان فیاضی (نرسیده به چناران)، شماره 9 گشایش می یابد که تا 28 مهر از ساعت 11 تا 19 ادامه دارد.

مرور 70 سال منظره نگاری در ایران

نمایشگاه «دورنما از نمای نزدیک» با هدف مرور 70 سال منظره نگاری در ایران، فردا ساعت 16 تا 20 در فرهنگسرای نیاوران واقع در خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران گشایش می یابد که تا 5 آبان از ساعت 10 تا 20 برپا خواهد بود.

همایش «حیات تهی دستان شهری ایران»

همایش «حیات تهی دستان شهری ایران» امروز ساعت 17 با سخنرانی محمد مالجو، فاطمه صادقی و علیرضا صادقی در موسسه مطالعات سیاسی اقتصادی پرسش واقع در خیابان قائم مقام فراهانی، نرسیده به خیابان مطهری، کوچه شبنم، شماره 3 برگزار می شود.

دومین نشست شعر در موسسه خوانش

دومین نشست شعر در موسسه خوانش با حضور ضیاء موحد، فردا ساعت 16 در این موسسه به نشانی خیابان طالقانی، خیابان بهار شمالی، کوچه بهشت، شماره 11 برگزار می شود.