آرشیو یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۴۰
حوادث - اخبار کشور
۱۱

جسد دومین خدمه شناور صیادی در آب های دریای خزر پیدا شد

رشت- خبرنگار کیهان: مدیر روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از پیدا شدن جسد دومین خدمه هندی تبار شناور خدماتی- صیادی «کپسول» در محدوده آب های ساحلی دریای خزر در ساحل «امین آباد» شهرستان رشت خبر داد.

امیر ایزدی اظهار داشت: تیم جست وجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در هفتمین روز از عملیات جست وجو برای یافتن 4 خدمه شناور خدماتی- صیادی «کپسول» موفق شدند جسد دومین خدمه هندی تبار این شناور را در محدوده ساحل دریای خزر در «امین آباد» شهرستان رشت پیدا کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جسد دیگر خدمه هندی تبار این شناور نیز روز سه شنبه هفته گذشته در ساحل «زیباکنار» شهرستان رشت پیدا شد، افزود: گشت های هوایی بسیاری توسط بالگردهای هلال احمر و ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش در راستای پیدا کردن 4 خدمه این شناور انجام شده و این عملیات جست وجو تا پیدا شدن 2 خدمه بومی دیگر آن نیز همچنان ادامه دارد.

شایان ذکر است شناور خدماتی- صیادی «کپسول» فعال در حوزه پرورش ماهی در قفس که متعلق به یک شرکت خصوصی است، هفته گذشته به علت طوفانی بودن دریا دچار حادثه شده و به همراه 4 خدمه اش در محدوده آب های دریای خزر در «حاجی بکنده» بخش «خشکبیجار» شهرستان رشت غرق شد.