آرشیو یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۴۰
اخبار کشور
۳

پور ابراهیمی: پرونده حقوق بگیران نجومی در کمیسیون اقتصادی همچنان مفتوح است/منتظر گزارش دیوان محاسبات هستیم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به زودی، دیوان محاسبات گزارش خود درباره مدیران نجومی بگیر را به کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد کرد.

محمدرضا پور ابراهیمی، نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس در پاسخ به این سوال که موضوع بررسی و پیگیری پرونده حقوق های نجومی مسئولان در کمیسیون اقتصادی به کجا رسید؟ اظهار داشت: قرار است آقای عادل آذر رئیس دیوان محاسبات در این باره گزارشی را به ما ارائه کند.

وی افزود: زمانی که گزارش حقوق های نجومی از سوی دیوان محاسبات ارائه شد، در کمیسیون اقتصادی بررسی خواهد شد. بنابراین این بررسی ها همچنان ادامه خواهد یافت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: قرار است در این باره دیوان محاسبات گزارشاتی درباره اینکه بررسی پرونده چند مدیر نجومی بگیر نهایی شده و چه تعداد در حال نهایی شدن هستند، به کمیسیون ارائه کند.

پور ابراهیمی ادامه داد: دیوان محاسبات به ما اعلام کرده که در این باره در حال نهایی کردن پرونده مدیران حقوق نجومی بگیر بوده و به هر دلیلی بررسی آنها زمان بر بوده است.

وی اعلام کرد که به زودی، دیوان محاسبات گزارش خود درباره مدیران نجومی بگیر را به کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد کرد.