آرشیو یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶، شماره ۹۰۵۲
ورزش
۱۱

گوناگون

خبر خوش برای ملی پوشان

سرپرست کمیته فوتسال ازپرداخت پاداش 600 دلاری به تیم ملی فوتسال بعد از جلسه هیئت اجرایی کمیته المپیک خبر داد.پرداخت پاداش 300 دلاری به اعضای تیم ملی فوتسال بعد از قهرمانی در مسابقات داخل سالن آسیا، صدای ملی پوشان و اعضای کادر فنی را درآورد و آنها از دریافت این پاداش خودداری کردند.

بازگشت اسبقی به تکواندو

بهنام اسبقی بعد از رفع مشکلات موجود با کادر فنی تیم ملی تکواندو به اردوهای آماده سازی ملحق شد.وی دارای رنکینگ 24 جهان است و اجازه حضور در رقابتهای گرندپری را دارد.

قهرمانی معلولان فارس

نهمین دوره رقابت های قهرمانی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور با قهرمانی فارس به پایان رسید.درمسابقات این دوره 33 ورزشکار از 13 استان با هم به رقابت پرداختند.

طارمی مجوز بازی گرفت

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی مشکلی برای حضور دردیدار با روسیه و سایر بازیهای تیم ملی ندارد.با استعلام فدراسیون فوتبال از فیفا و پاسخ مثبت این نهاد، کی روش دردیدار برابرروسیه می تواند از بازیکن مورد علاقه اش درصورت نیازاستفاده کند.

پرواز مسافران جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران روزسه شنبه دومین دیدار دوستانه در راه جام جهانی را در ورزشگاه کازان برگزارمی کند و از این رو شاگردان کی روش امروز با پرواز چارتر ایران را به مقصد روسیه ترک کردند.

صفایی پور المپیکی شد

عضو تیم ملی تیراندازی با کمان ایران سهمیه حضور در بازی های المپیک را کسب کرد. مسابقات انتخابی المپیک در بخش نوجوانان درآرژانتین برگزار شد که امیررضا صفایی پور با کسب سه پیروزی ارزشمند و قرارگرفتن دربین16 نفر اول مستقیما به المپیک راه یافت.

قهرمانی پاکدامن و سازنچیان

رقابت های سابرانفرادی مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ درورزشگاه شهید شیرودی، با قهرمانی علی پاکدامن در بخش مردان و نجمه سازنچیان در بخش بانوان به پایان رسید.

آغاز لیگ برتر والیبال کشور

سی و یکمین دوره لیگ برتر والیبال از امروز با برگزاری 6 دیدار در شهرهای تهران، آمل، ساری و گبند آغاز می شود و بار دیگرهیجان، شور و شوق در بین والیبال دوستان موج خواهد زد و مشتاقان والیبال با حضورشان در سالن تنور والیبال را داغ می کنند.