آرشیو یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۰
سینما
۱۲

سینمای جهان

«زنانی که با گرگ ها دویده اند» به نیمه راه رسیده اند

فیلمبرداری فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ ها دویده اند» به کارگردانی امیر اطهر سهیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شرف الدین به نیمه رسید.

به گزارش ایسنا، فیلمبرداری فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ ها دویده اند» که از اواخر تابستان آغاز شده بود به نیمه رسید و فیلمبرداری آن همچنان در شهر مشهد مقدس ادامه دارد.

لعیا زنگنه، بازیگر اصلی این فیلم است و گفته می شود در این فیلم نقش متفاوتی را بازی می کند و قرار است اولین نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر باشد.

پایان بازی فرخ نژاد در «تگزاس»

فیلمبرداری فیلم سینمایی «تگزاس» که در برزیل آغاز شده بود، روزهای پایانی را سپری می کند.

به گزارش فارس، فیلمبرداری فیلم سینمایی تگزاس که در برزیل آغاز شده بود، اکنون روزهای پایانی اش را سپری می کند. همچنین بازی حمید فرخ نژاد در این فیلم به پایان رسیده و او به تهران برگشته است. گروه اعزامی ایران نیز با پایان فیلمبرداری صحنه های باقیمانده، سه شنبه عازم ایران می شوند. موضوع فیلم سینمایی تگزاس که با بازی فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی ساخته شده، کمدی است و سازندگان آن معتقدند فیلم کمدی مفرحی خواهد بود. بنابراین گزارش، چندی پیش حمید فرخ نژاد همزمان با ایفای صحنه های اکشن، دچار بیماری آپاندیسیت شد و در برزیل تحت عمل جراحی قرار گرفت.

هفتوان در جشنواره فیلم «همیلتون» کانادا

دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم «همیلتون» در کشور کانادا، میزبان نمایش فیلم ایرانی «کوپال» در بخش رقابتی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، این جشنواره سینمایی که از 4 تا 12 نوامبر 2017 (13 تا 21 آبان 96) در شهر همیلتون کانادا برگزار می شود در بخش مسابقه، فیلم «کوپال» به کارگردانی و نویسندگی کاظم ملایی را در کنار آثاری از کشورهای لهستان، بلژیک و کانادا به نمایش می گذارد. جشنواره فیلم «همیلتون» کانادا یک جشنواره کاملا مستقل است که خودش را رقیب جدی جشنواره تورنتو دانسته و تمرکز عمده اش نمایش خلاقیت و نوآوری در سبک های مختلف سینمایی است.

داستان این فیلم یک هفته از زندگی دکتر احمد کوپال با بازی لوون هفتوان را به تصویر می کشد که درست قبل از تحویل سال نو دچار چالشی غریب در زندگی اش شده است. طبق اعلام تهیه کننده این فیلم، کوپال از آبان سال جاری در سینماهای سراسر کشور به نمایش درخواهد آمد.