آرشیو یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۰
ورزش
۹

خواندنی های فوتبال

پرسپولیس؛ 10 روز، 3 بازی

سرخپوشان به شکل جالب توجهی باید در عرض ده روز، در سه بازی پشت سر هم طی سه تورنمنت مختلف به میدان بروند. آنها روز 20 مهر در اهواز به دیدار استقلال خوزستان می روند تا از هفته نهم لیگ برتر، دیدارشان را برگزار کنند. سپس پرسپولیسی ها در عمان از الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، دور برگشت مرحله نیمه نهایی میزبانی خواهند کرد؛ دیداری که روز 25 مهر برگزار می شود. در نهایت، روز 29 مهر سرخ پوشان پایتخت در جام حذفی مقابل نفت تهران به میدان می روند تا در عرض ده روز، سه بازی در سه تورنمنت مختلف را تجربه کنند.

برهانی: به شفر زمان بدهید!

آرش برهانی، مهاجم پیشین استقلال در باره انتخاب وینفرد شفر به عنوان سرمربی جدید این تیم به ما گفت: استقلال پس از سال ها یک مربی خارجی آورده و البته اوضاع این تیم در جدول هنوز خوب نشده است. من فکر می کنم هواداران به صورت واقعی باید به حمایت از این انتخاب بپردازند تا استقلال بتواند نتایجی بگیرد که در شان این طرفداران باشد. باید در این هفته ها به شفر اعتماد کرد و به او زمان داد. پیشکسوتان هم نشان داده اند که پشت سر تیم هستند و می خواهند به شفر و استقلال کمک کنند.

چوک: باید اشتیاق را به تیم برگردانیم

سرتن چوک، دستیار اول برانکو ایوانکوویچ برای برگرداندن پرسپولیس به شرایط عادی یک نسخه مهم دارد. چوک در یک اظهارنظر جالب به ما گفت: پرسپولیس به لحاظ مهره، شرایط خوبی دارد اما ما نیاز داریم که با تمرینات و صحبت هایمان، اشتیاق را به تیم برگردانیم.

این موضوع برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. چوک برای عملی کردن حرف هایش در هر جلسه تمرینی با بازیکنان به صورت اختصاصی جلسه می گذارد تا آنها را به شرایط عادی برگرداند و انگیزه های تیم را برای دیدارهای آتی بارور کند.