آرشیو دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۱
فوتبال ایران
۱۱

اما و اگرهای بازی در ورزشگاه امام رضا (ع)

با وجود افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) همچنان خبری از برگزاری دیدارهای رسمی در آن نیست و به نظر می رسد این وضعیت بلاتکلیفی فعلا ادامه خواهد داشت.

مهدی برادران، رئیس هیات فوتبال مشهد در این باره به ایسنا گفت: در جلسه ای که هیات فوتبال و مدیریت باشگاه پدیده داشت، به توافق رسیدیم دیدار این پدیده و ذوب آهن در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود و هیچ مشکلی برای برگزار کردن بازی در این ورزشگاه نیست. تنها چیزی که می تواند مانع این کار شود، مخالفت شورای تامین است! طبق درخواستی که من از فرماندار داشتم، خواستار آن شدم که جلسه ای برگزار و مقدمات برگزاری دیدار پدیده و ذوب آهن را فراهم کنند. قرار شد شورای تامین جواب قطعی را به هیات فوتبال مشهد بدهد.

او اضافه کرد: البته باید این را بگویم که قرار نیست تمام بازی های ما در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود؛ بلکه با توافقی که با مسئولان دو تیم پدیده و سیاه جامگان داشتیم، قرار شد بعضی از بازی ها بنا بر شرایط و حساسیت در این ورزشگاه برگزار شود و بیشتر دیدارها در ورزشگاه ثامن انجام شود.

برادران درباره اقدامات انجام شده برای برگزاری دیدار پدیده و ذوب آهن در ورزشگاه امام رضا(ع)، تصریح کرد: ما دوره امنیتی را به کمک فدراسیون فوتبال و AFC در این ورزشگاه برگزار خواهیم کرد و همچنین عوامل هیات فوتبال از کیفیت چمن این ورزشگاه نیز بازدید کرده اند و مشکلی برای برگزاری برخی از دیدارهای تیم های مشهدی در ورزشگاه امام رضا(ع) وجود ندارد. همچنین مشکلات مربوط به ترافیک احتمالی در خیابان های اطراف این ورزشگاه پیش بینی شده و تدابیری نیز برای آنها صورت گرفته که به امید خدا در روز بازی اجرایی خواهند شد.