آرشیو سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۴۲
اقتصادی
۴

قیمت بلیت پروازهای اربعین اعلام شد

سازمان هواپیمایی کشوری نرخ بلیت پرواز های تهران - نجف- تهران و تهران- بغداد- تهران برای ایام اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد.

به گزارش سازمان هواپیمایی کشوری، در جلسه تعیین قیمت بلیت هواپیما برای ایام اربعین چگونگی توزیع و برخورد با متخلفین احتمالی بلیت شرکت های هواپیما در ایام اربعین مشخص شد.

معاون هوانوردی و امور بین الملل گفت: اگرچه تعیین نرخ بلیت های خارجی به صورت رقابتی است اما به جهت حساسیت و اهمیت موضوع و با توجه به توافقات به عمل آمده با شرکت های هواپیمایی و تعیین نرخ ها در این ایام، تدابیر برخورد با هرگونه سوءاستفاده در زمینه فروش غیرقانونی اندیشیده شده است.

مرتضی دهقان با بیان اینکه مراکز مجاز و نرخ های تعیین شده در جلسه مشترک نمایندگان ایرلاین ها به دستگاه های نظارتی ارسال خواهد شد گفت: لیست دفاتری که شرکت های هواپیمایی تصمیم دارند بلیت های اربعین را به فروش برسانند از طریق روابط عمومی به رسانه ها اعلام تا متقاضیان از آن طریق نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

دهقان ادامه داد: شرکت های هواپیمایی نرخ قیمت بلیت پرواز تهران- نجف- تهران یک میلیون و 200 هزارتومان، تهران- بغداد- تهران نیز یک میلیون و 200 هزار تومان و نرخ بلیت پرواز مشهد- نجف- مشهد یک میلیون و 500 هزار تومان، نرخ بلیت پرواز مشهد - بغداد-مشهد نیز یک میلیون و 500 هزار تومان و نرخ بلیت های یکسره تهران- نجف 600 هزار تومان و مشهد- نجف نیز 750 هزار تومان را پذیرفته اند و ملزم به اجرای آن می باشند لذا با هرگونه تخلف فروش بلیت بیرون از این چارچوب برخورد خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه همچنین دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، نماینده سازمان حج و زیارت و دیگر مدیران دستگاه های امنیتی و انتظامی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با سازمان هواپیمایی کشوری در این ایام نقطه نظرات خود را بیان کردند.