آرشیو چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۴۳
شهرستان ها
۷

امام جمعه: شهرستان خمینی شهر 8 ماه فرماندار ندارد

امام جمعه خمینی شهر گفت: برای چندمین بار به استاندار اصفهان تذکر می دهم و قبلا نیز مکررا گفته ام که سزاوار نیست شهرستانی با 350 هزار نفر جمعیت و وجود مشکلات متعدد، 8 ماه بدون فرماندار اداره شود.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ عباس رحیمی در مراسم معارفه شهردار خمینی شهر با بیان اینکه حق مردم خمینی شهر نیست که شهرستان ویژه ای با این مدت بدون فرماندار بماند، اظهار کرد: بهانه انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب کابینه و وزیر کشور، دیگر تمام شد و جای بهانه برای تاخیر این امر مهم وجود ندارد و نباید به تاخیر بیفتد، باید هرچه سریع تر فرمانداری شایسته، انقلابی، متعهد، مومن و کارآمد برای شهرستان انتخاب شود.

وی تصریح کرد: اگر دنبال خدمت به مردم هستیم نیازمند درآمد هستیم و باید سعی کنیم منابع درآمدی مستمر و پایدار در شهر به وجود آوریم، و کمتر دستمان در جیب مردم ضعیفی باشد که در پرداخت قبوض برق و گاز و آب خود مانده اند و با ایجاد منابع مالی پایدار کمک به این مردم در دریافت عوارض و مالیات و هزینه های شهری سخت گیری کمتری شود.

وی با بیان اینکه شورا و شهردار باید برای پیشرفت بیشتر شهر همت کنند بر حفظ بافت فرسوده تاکید کرد و گفت: باید به محله های جوی آباد، قرطمان، وازیچه، اسفریز، دستگرد و... رسیدگی بیشتری کرد زیرا مشکلات متعدد و گوناگونی در این نقاط وجود دارد که نیاز به توجه دارد.

خطیب جمعه خمینی شهر خاطرنشان کرد: برای رسیدگی به مشکلات نیروی انتظامی و احداث کلانتری، مسئله زمین و موانع توسعه امامزاده سید محمد و جاده ورودی امامزاده که مشکل عمده تصاحب زمین ها توسط دانشگاه صنعتی اصفهان است باید اقدامات اساسی را انجام داد.