دیوید لوری از کارگردانی «داستان یک شبح» می گوید
پرسه زدن های یک شبح
بدم نمی آید از بازیگری فیلم بگویم. این شاید یکی از ترفندهای کلاسیک بازیگری باشد که وقتی شما به مخاطبی احتیاج دارید تا درموقع تماشای صحنه احساساتی شود، بازیگر در آن صحنه هیچ کار خاصی انجام ندهد. این را می توان با تاثیر جلوه کوله شوف توجیه کرد که بنا بر آن «احساسی که بیننده از چهره یک بازیگر دریافت می کند، بسته به قابی که بلافاصله پس از چهره او نمایش داده می شود، متفاوت است». تا زمانی که زمینه درک احساسی در صحنه جاری باشد، مخاطب خود آن را دریافت خواهد کرد. در «داستان یک شبح» این مسئله را به شکلی افراطی به کار برده ام. در این فیلم کیسی افلک نقش مردی را بازی می کند که پس از تصادف ماشین، به شبحی
شما میتوانید به یکی از روشهای زیر مشترک شوید:
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامهها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارتهای بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارتهای اعتباری بینالمللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکانپذیر است.
- دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت میگیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمیکند.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.