آرشیو یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۱۸
صفحه آخر
۲۴

یکشنبه بازار فرهنگ

همایش شهرهای زیرزمینی ایران

همایش شهرهای زیرزمینی ایران امروز ساعت 16:30 در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان استاد نجات اللهی نبش خیابان ورشو برگزار می شود.

نشست آسیب شناسی سلیقه در معماری

یکصد و بیست و یکمین نشست از یکشنبه های انسان شناسی و فرهنگ با موضوع «آسیب شناسی سلیقه در معماری» امروز ساعت 16 تا 19 در تهران، خیابان ولیعصر، خیابان دمشق، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

جلسه اول درسگفتارهای خرد و توسعه

جلسه اول سلسله سخنرانی های خرد و توسعه، امروز با حضور رضا داوری اردکانی و محمدرضا حسینی بهشتی از ساعت 15 تا 18 در تالار اندیشه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واقع دربزرگراه کردستان، خیابان دکتر آیینه وند 64 غربی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه گروهی نقش های نامیرا

نخستین نمایشگاه سمعی، بصری نابینایان برگرفته از داستان های شاهنامه امروز تا 28 مهرماه ساعت 16 تا 19 در نگارخانه نقش جهان واقع در نیاوران، خیابان آیت الله محمودی 4 پلاک 9 برگزار خواهد شد.

کارگاه آموزشی ویژه صنایع دستی

کارگاه مدیریت تولید، بازرگانی و بازاریابی در صنایع دستی، ویژه شاغلان صنایع دستی امروز ساعت 9 تا 13 در مرکز آموزش و پژوهش استانداری در خیابان پاسداران برگزار می شود.

کارگاه آموزش مقاله نویسی

کارگاه آموزش مقاله نویسی و جست و جو در منابع الکترونیک پایگاه Elsevier امروز از ساعت 14 تا 16 در سالن علامه حلی (طبقه هفتم) ساختمان علوم انسانی واحد علوم، تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.