آرشیو یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۱۸
ورزشی
۲۳

کوتاه تر از خبر

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش در دیدار با سیدمیر اشرف پوری حسینی، معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد تلاش برای رفع موانع موجود جهت خصوصی سازی در ورزش صحبت کرد. در این نشست رئیس سازمان خصوصی سازی درباره فرآیند خصوصی سازی و واگذاری باشگاه های ورزشی و بویژه استقلال و پرسپولیس مواردی را مطرح کرد.

حسین ماهینی، مدافع پرسپولیس که به سبب محرومیت قادر به همراهی این تیم در دیدار برگشت برابر الهلال نیست، با اجازه برانکو به عمان، محل انجام این مسابقه نخواهد رفت. در ضمن در فهرست 25 نفره ای که «AFC» دیروز درخصوص 25 مسافر سرخپوش به شهر مسقط اعلام کرد، اثری از نام مهدی طارمی هم مشاهده نمی شود.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دو بازیکن تراکتورسازی (مهدی کیانی و عارف آغاسی) را به سبب درگیر شدن با یکدیگر در جریان تمرینات هفته گذشته این تیم تبریزی تا اطلاع ثانوی محروم کرد. باشگاه تراکتورسازی هم کیانی را 20 درصد و آغاسی را 10 درصد با کسر از قراردادشان جریمه کرد.

اداره کل ورزش استان تهران مجوز فعالیت و مالکیت نفت تهران را برای حمیدرضا جهانیان که با علی کریمی، سرمربی معزول این تیم اختلافاتی داشت، برای مدت یک ماه دیگر تمدید کرد.

مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا صبح دیروز در سنگاپور با برگزاری رقابت های فینال پیگیری شد و هانیه بیداد در رقابت فینال روئینگ تک نفره بانوان به مدال برنز دست یافت و موفق به دریافت جواز حضور در بازی های المپیک جوانان شد.

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به شبکه Match TV روسیه گفت اگر پس از پایان دیدار دوستانه اخیر ایران و روسیه در این کشور مانده، با هدف یافتن محل های تمرین و اردوی ملی پوشان ایران در زمان برگزاری جام جهانی 2018 است.