آرشیو یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۱۸
سیاسی
۲۱
خبر

سوال از وزیر اطلاعات به خاطر محدودیت های رئیس دولت اصلاحات

محمود صادقی نماینده تهران در مجلس تاکید کرد: رئیس دولت اصلاحات در قلب مردم جای دارد و هرچقدر هم برای او محدودیت ایجاد کنند، محبوبیتش نه تنها از بین نمی رود بلکه بین جامعه بیشتر می شود.عضو فراکسیون امید مجلس در پاسخ به این سوال ایلنا، که جریان پرسیدن سوال و جمع آوری امضا برای حضور وزیر اطلاعات در مجلس به کجا کشیده است، گفت: من از ایشان سوال دارم، حتی معاون پارلمانی وی از من سوال کرد که سوال پرسیدنتان پابرجاست؟ من هم پاسخ دادم بله ایشان باید به مجلس بیایند و درباره این موضوع پاسخی روشن دهند.

محمدرضا تابش نایب رئیس فراکسیون امید مجلس نیز درباره اظهارات سخنگوی قوه قضائیه درباره محدودیت های سیدمحمد خاتمی مبنی بر اینکه این محدودیت ها وجود داشته است و هر چند وقت یک بار تمدید می شود، گفت: نوع محدودیت ها فرق کرده است، خود ایشان هم گفتند که گاهی برای بعضی از مراسم و مجالس ممنوعیت ایجاد کرده بودند.

وی ادامه داد: اما در حال حاضر این محدودیت ها معنای عام تری پیدا کرده و برایشان یک زمانی گذاشته شده است. تابش تصریح کرد:در این موقعیت که قدرت های استکباری و مخصوصا امریکا علیه ما بسیج شده اند این جور رفتارها دست بدخواهان و دشمنان را باز می گذارد و این کار مسلما یک نوع بدسلیقگی سیاسی است.