آرشیو یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۴۶
حوادث - اخبار کشور
۱۱

انفجار در بیمارستان میاندوآب جان یک نفر را گرفت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: در حادثه انفجار و آتش سوزی بخش ICU بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) میاندوآب، یک نفر از بیماران جان خود را از دست داد و یک بیمار به همراه 2 نفر از کارکنان این بخش مصدوم و به بیمارستان دیگر منتقل شدند.

ابراهیم حسنی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت 2 و 40 دقیقه بامداد دیروز شنبه حادثه آتش سوزی در بخش ICU بیمارستان حضرت فاطمه(س) میاندوآب اتفاق افتاد و اطفای حریق توسط کارکنان بیمارستان بلافاصله آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه حریق در بخش ICU بیمارستان به دلیل انفجار ونتیلاتور صورت گرفته بود، اضافه کرد: گروه آتش نشانان با همکاری کارکنان بیمارستان حضرت فاطمه (س) برای مهار آتش و همچنین نجات بیماران داخل بخش وارد عمل شدند و در سریع ترین زمان ممکن برای مهار آتش و نجات جان بیماران اقدام لازم را انجام دادند.

وی ادامه داد: با عملکرد مناسب تیم امدادی، پنج بیمار از 6 بیمار گرفتار در حریق به سلامت از این بخش خارج و به بخش ICU بیمارستان عباسی میاندوآب منتقل شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی بیان کرد: متاسفانه ونتیلاتور منفجر شده در مجاورت تخت یکی از بیماران بوده که منجر به فوت این بیمار شد.

حسنی گفت: یکی دیگر از بیماران بخش نیز به علت سوختگی 20 درصدی برای مداوای تکمیلی به ارومیه اعزام شد.