آرشیو یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۱۸
اجتماعی
۴

سلام ایران

تلفن تماس:88769075

نقض برجام: آقای شکوهیان از آمل در تماس با ما عنوان کردند در صورتی که ترامپ برجام را نقض کند اولا خانم موگرینی به عنوان نماینده اروپا و همچنین ایران باید در دادگاه لاهه از امریکا شکایت کنند. ثانیا در کشورهای اروپایی و آسیایی نیز به عنوان بدعهدترین رئیس جمهوری به سایر کشورها معرفی و تیتر روزنامه ها شود. ثالثا مردم امریکا نیز به داشتن چنین رئیس جمهوری در دادگاه های امریکا شکایت کنند. چون پشت پا زدن به عهد و پیمان بدعت می شود و دیگر هیچ کس به امریکا اعتماد پیدا نمی کند.

آلودگی رود ارس: آقای محمود تهرانی گفتند که منطقه دشت مغان در کناره رود ارس واقع و به علت رها کردن فاضلاب توسط کشور ارمنستان در آن آلوده شده است که سلامت مردم و کشاورزی منطقه ما در خطر قرار گرفته شده است. از مسئولان درخواست پیگیری و رسیدگی در این خصوص را داریم.

ترافیک کرج به شهریار و بالعکس: آقای رضا زاهد از شهریار اظهار کردند که هر روز در مسیر شهریار به کرج تردد دارم. در مسیر دهستانی به نام «هفت جوب» قرار دارد که مسئولان با ایجاد سرعت گیر در نزدیکی این روستا به جهت کم کردن سرعت خودروهای عبوری، عملا باعث ایجاد ترافیک سنگین در این منطقه شده اند و بار ترافیک تا شهریار و بالعکس تا انبار نفت کرج رسیده است. لذا درخواست می شود برای عبور و مرور عابران با ایجاد یک پل عابر پیاده یا یک زیرگذر این موضوع را حل کرد.