آرشیو دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۷
فوتبال ایران
۱۱

عزیزی: رویای ایران صعود به دور دوم جام جهانی است

سوژه این هفته سایت اسپوتنیک، خداداد عزیزی ستاره اسبق تیم ملی فوتبال ایران بوده است.

آنها به سراغ غزال تیزپای ایران رفته اند و گپی کوتاه با او زده اند. در این گفت وگو، آنها از خداداد به عنوان مشهورترین فوتبالیست ایران نام برده اند.

آنها به عنوان نخستین سوال از خداداد درباره میزبانی روسیه از جام جهانی و امکانات سوال کرده اند که عزیزی چنین پاسخ داده است: شرایط خوب است.

به نظر من روسیه تمام امکانات لازم را برای برگزاری جام جهانی 2018 مهیا کرده است. آنچه در شهر کازان و ورزشگاه کازان آرنا به چشم دیدم، می توانم بگویم که روسیه شرایط و امکانات بسیار خوبی را فراهم کرده تا جام جهانی 2018 را در سطحی خوب سازماندهی کند. به نظر من ورزشگاه کازان آره نا جزو بهترین ورزشگاه های کشور روسیه محسوب می شود، به طوری که هواداران می توانند بدون هیچ مشکلی به ورزشگاه بیایند و بازی ها را تماشا کنند.

خبرنگار روسی از عزیزی درباره تیم ملی ایران و این که آیا آنها می توانند به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنند یا نه، سوال کرده است، اما واکنش خداداد به این سوال: صعود به مرحله دوم جام جهانی رویایی است که می خواهیم آن را تحقق ببخشیم.

این روزها تیم ملی ما شرایط خوبی دارد. باید بازی های تدارکاتی زیادی داشته باشیم تا بتوانیم با آمادگی کامل راهی مرحله بعد شویم. ما چند دوره در جام جهانی حضور داشته ایم و این بار دیگر باید شرایط طوری پیش برود که از گروه خودمان به مرحله بعد صعود کنیم.