آرشیو سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۲۰
صفحه آخر
۲۴
#توئیت نامه

زن شیرازی 81 ساله و مدال طلای مسابقه دوومیدانی

# کرکوک

اتفاقاتی که این روزها در کرکوک می افتد توجه کاربران اینترنت را به خود جلب کرده است. کاربران زیادی با اظهار تاسف از این اتفاق آرزو می کنند که زودتر ماجرا تمام شود و پیش از آنکه دوباره فاجعه انسانی تازه ای شکل بگیرد عقلانیت به داد صلح برسد.

Metoo#

از سوی دیگر کاربران توئیتر در سراسر جهان یک هشتگ را ترند کرده اند. هشتگ Metoo که بواسطه آن کاربران بسیاری بخصوص زنان درباره آزارهای جنسی و مشکلاتی که در این زمینه با آن روبه رو بوده اند می نویسند.

# مدال طلا

زن 81 ساله شیرازی که مدال طلای مسابقات دوومیدانی چین را برد دیگر خبری بود که بعضی کاربران توئیتر درباره اش نوشتند. این زن که فاطمه حشمتی نام دارد در رقابت با ورزشکارانی با میانگین سنی 10 سال جوانتر باعث شگفتی همه شد. کاربران با اشاره به موفقیت این زن از سطح امید به زندگی اش نوشتند و اینکه چقدر کار ارزشمندی انجام داده است.

# همشهری

تعطیلی بعضی از نشریات وابسته به موسسه همشهری دیگر نکته ای بود که توجه روزنامه نگاران توئیتری را به خود جلب کرد. بحث های زیادی درباره اینکه نشریات دولتی باید محدود شوند در گرفت و در این میان وضعیت روزنامه نگارانی که احتمالا بیکار شدند باعث شد خیلی ها درباره آن و ناامنی شغل روزنامه نگاری بنویسند.