آرشیو سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۸
ورزش
۱۸

سخنگوی استقلال: حضور مجیدی منتفی شد

محمد نوری،سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال تاکید کرد حضور فرهاد مجیدی در استقلال منتفی شده است. نوری پس از پایان جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: این جلسه خودمانی بود و در مورد انتخاب دستیار وینفرد شفر نبود.

وی در مورد غیبت سهراب بختیاری زاده در جلسات کمیته فنی تصریح کرد: ایشان مشکل داشت و ظاهرا مادرش بیمار بود.

سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال در ارتباط با این که گفته می شود بیژن طاهری، دستیار ایرانی شفر خواهد بود، گفت: صحبتی درباره طاهری یا سیروس دین محمدی نشد. ان شاء الله بزودی وضعیت دستیاران شفر مشخص می شود. نوری در واکنش به این سوال که ظاهرا قرار است فرهاد مجیدی پنجشنبه از مسافرت بازگردد و دستیار شفر شود، گفت: حضور مجیدی در استقلال منتفی شده است. وی در مورد بحث حضور محمد تقوی در کادر فنی استقلال نیز گفت: ایشان جزو گزینه ها نیست.

طاهری دستیار شفر شد

بعد از جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال و تصمیم گیری اعضا، بیژن طاهری پیشکسوت استقلال به عنوان دستیار وینفرد شفر انتخاب شد. پیش تر طاهری و دین محمدی به عنوان دستیاران شفر معرفی شده بودند ولی این مربی آلمانی به دلایل نامعلومی این توصیه را نپذیرفت تا این که امروز طاهری رسما دستیار شفر شد. طاهری سابقه کار در تیم هایی مثل سپاهان، پیکان، مس، گسترش فولاد و سایپا را به عنوان دستیار دارد.