آرشیو سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۸
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

باوفا: کم فروشی نداریم، فقط مبارزه

مسابقه های کشتی آزاد و فرنگی امیدهای جهان از 30 آبان در لهستان برگزار می شود. امیدهای فرنگی کار، مدت هاست زیر نظر حمید باوفا تمرین می کنند در حالی که علیرضا رضایی، بتازگی سرمربی آزادکاران معرفی شده است.

باوفا در حاشیه اردوی آماده سازی تیم کشتی فرنگی امید برای حضور در رقابت های جهانی 2017 لهستان گفت: اردوی کنونی از روز 15 مهر با دعوت از نفرات واجد شرایط آغاز شد که این اردو تا پایان هفته جاری ادامه دارد. البته جمع و جور کردن بچه ها با توجه به حضور تیم جوانان در رقابت های جهانی فنلاند و همچنین بازی های داخل سالن آسیا به دلیل فشار این مسابقات کمی سخت بود که خوشبختانه توانستیم این نفرات را هم در اردو زیر نظر بگیریم.

وی در باره سطح پیکارهای قهرمانی امیدهای جهان گفت: این رده بتازگی از سوی اتحادیه جهانی کشتی به رده های قبلی اضافه شده است و مطمئنا ما در رقابت های جهانی لهستان شاهد رقابت سخت و نزدیک فرنگی کاران با رقیبان خود خواهیم بود.

سرمربی تیم کشتی فرنگی امید ادامه داد: طبق برنامه آماده سازی، فقط دو اردوی دیگر تا زمان اعزام به رقابت های امیدهای جهان پیش رو داریم. کادر فنی سعی دارد، از این فرصت بخوبی استفاده کند و بعد از تمرینات سبک و بازیابی توان جسمانی، تمرینات پرفشار و اصلی را استارت بزند، ضمن این که بچه ها باید اواخر این دو مرحله با انجام تمرینات ویژه، مهیای حضور در میدان شوند.

باوفا با اشاره به این موضوع که کشتی فرنگی ایران همیشه جزو تیم های مطرح بوده و این بار هم برای کسب بهترین نتیجه راهی لهستان می شود، گفت: با شناختی که از بچه ها و توانایی روحی و جسمی آنها دارم، مطمئن باشید کم فروشی نخواهند کرد و مثل همیشه با غیرت و جسارت در مصاف با رقیبان خود مبارزه می کنند.