آرشیو سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۸
ورزش
۱۸

لیگ قهرمانان

تردید برانکو در مورد بشار

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس برای آن که بشار رسن، هافبک جوان و عراقی این تیم را از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان بفرستد، دچار شک و تردید است. تردید برانکو بیشتر به این خاطر است که نکند بشار درست مثل روز بازی با پیکان عمل و همه را ناامید کند. در آن روز، بشار در ترکیب اصلی قرار گرفت ولی هرگز نتوانست عملکرد جالبی داشته باشد. گرچه این هافبک عراقی، بازیکن خوبی است اما این که در ترکیب اصلی تیم برابر الهلال قرار بگیرد، بعید است. او از حدود دقیقه 60 به میدان خواهد رفت.

پرسپولیسی ها به بیرانوند روحیه دادند

مدتی است شرایط فنی و روحی علیرضا بیرانوند، دروازه بان جوان پرسپولیس از گذشته اش فاصله گرفته و دیگر آن گلر مستحکم برای سرخپوشان به نظر نمی رسد. در حاشیه سفر پرسپولیس به عمان که شب گذشته انجام شد، هوادارانی که تیم را همراهی می کردند، دقایق زیادی را با بیرانوند گذرانده و به او روحیه دادند که هر اتفاقی هم در بازی های آینده رخ بدهد، باز هم به حمایت از این دروازه بان می پردازند. این در حالی است که گفته می شود بیرانوند در نیم فصل از پرسپولیس می رود.

منشا: بازی همه یا هیچ در پیش است

گادوین منشا، مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص دیدار تیمش برابر الهلال عربستان، پس از تمرین عصر دیروز به ما گفت: تمرینات بسیار خوبی را سپری کردیم و شرایط روحی بازیکنان راضی کننده است. ما باید برای یک رقابت کامل و یک مسابقه حیاتی به میدان برویم. این بازی برای مان بازی همه یا هیچ است. یا یک اتفاق بی نظیر را رقم می زنیم و به دور بعد می رویم یا مثل دیدار رفت، شکست را قبول می کنیم و در نیمه نهایی می مانیم.

سرخ ها وعده پاداش گرفتند

حتی تصور این موضوع که پرسپولیس بتواند الهلال را با حساب 5 بر صفر شکست بدهد و جواز صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، بسیار سخت است اما مدیران باشگاه به خواسته برانکو ایوانکوویچ و در جهت بالا بردن انگیزه بازیکنان، پاداش خوبی برای صعود به فینال تعیین کرده اند. شنیدیم مبلغ پاداش به حدی زیاد بود که باعث شد بازیکنان پس از شنیدن خبر آن، حسابی ذوق کنند. شاید این مدل وعده دادن به فوتبالیست ها، باعث افزایش توان فنی و روحی شان شود و الهلال را شکست بدهند.