آرشیو شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۲۳
سیاسی
۲

اخبار

رئیس جمهوری نوسازی در بافت فرسوده را ابلاغ کرد

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به تاکید رئیس جمهوری برای نوسازی بافت های فرسوده از ابلاغ برنامه جدید ساخت و ساز در این بافت ها به نهادهای ذی ربط از جمله وزارت راه و شهرسازی خبر داد. محمدباقر نوبخت با اشاره به برنامه ریزی های دولت برای احیای بافت های فرسوده شهری به تسنیم، اظهار کرد: رئیس جمهوری به دلایل مختلف برای نوسازی بافت های فرسوده اولویت قائل شده اند. به این ترتیب که بخش هایی از شهرها نیازمند مرمت است که باید بتوانیم این بافت های فرسوده را قطعه قطعه بازسازی کنیم. وی افزود: شاید این کار خیلی به پول دولتی نیازی نداشته باشد، افرادی آمادگی سرمایه گذاری دارند تا در واحدهای کوچک برج یا ساختمان های بلند مرتبه ای را بسازند.

گفت وگوی تلفنی وزرای دفاع ایران و روسیه

وزیر دفاع ایران و وزیر دفاع روسیه در گفت وگوی تلفنی، آخرین وضعیت روابط و همکاری های دفاعی دو کشور، تحولات منطقه ای، بین المللی و مبارزه با تروریسم را مورد تبادل نظر قرار دادند. به گزارش فارس، سرتیپ امیر حاتمی گفت: بالا بردن قدرت و توان دفاعی دو کشور جهت تحکیم امنیت و آرامش در محیط پیرامونی، منطقه ای و بین المللی از اولویت های مهم همکاری های تهران- مسکو به شمار می رود.

قدردانی سپاه از همراهی مردم و مسئولان

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی از همدلی و همراهی صمیمانه و مواضع انقلابی مردم و مسئولان از سپاه مقابل تهاجم روانی هیات حاکمه امریکا قدردانی کرد. به گزارش فارس، در پیام سردار محمدعلی جعفری با اشاره به حمایت های اخیر مردم ومسئولان از این نهاد تاکید کرد: «حجم و ماهیت حمایت های اخیر مردم عزیز و مسئولان نظام از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان می دهد، ما در آغاز مرحله ای از سیر تکاملی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، دورانی که از شاخص های برجسته آن به سر آمدن دوره زوزه مذاکره و تعمیم الگوی مذاکرات هسته ای به سایر حوز ه های اقتدار نظام می باشد.