آرشیو شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۲۳
حوادث
۱۷

کار رایگان در بیمارستان روانی و تبعید، مجازات زن و مرد شیطان صفت

گروه حوادث/ زن جوانی که به اتهام خیانت به همسرش تحت تعقیب قرارگرفته بود با شکایت شوهرش درشعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش خبرنگار حوادث«ایران»، اردیبهشت امسال مرد جوانی با مراجعه به دادگاه ادعا کرد همسرش با مرد غریبه ای رابطه دارد. او برای اثبات ادعایش گفت: می توانید پیامک ها و تلگرام تلفن همراه زنم را بررسی کنید تا حقایق روشن شود. بنابراین کارآگاهان پلیس فتا با دستور قضایی به بررسی پیامک های زن جوان پرداخته و اسناد خیانتش به دست آمد.

صبح دیروز زن جوان به همراه مرد غریبه به اتهام زنا در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور قاضی تولیت-مستشاردادگاه- تحت محاکمه قرار گرفت.

شوهر این زن به قضات گفت: مدتی بود که احساس کردم همسرم بشدت سرد شده و هیچ اعتنایی به من و مسائل زناشویی مان ندارد. تا اینکه با کنترل گوشی تلفن همراهش متوجه رابطه پنهانی همسرم با مرد غریبه شدم.

زن جوان که منکر رابطه شیطانی بود اتهامش را نپذیرفت و در پایان جلسه غیرعلنی دادگاه، قضات هم وارد شور شده و زن جوان را به اتهام رابطه نامشروع به صدضربه شلاق ویکسال کار رایگان در بیمارستان روانی امین آباد و مرد غریبه را هم به دو سال تبعید به یکی از روستاهای دورافتاده جنوب کشور محکوم کردند.