آرشیو شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۱۷۳
فرهنگ و هنر
۳۲

تازه ها

مرمت بنای پولی در تجارت فردا

«مرمت بنای پولی» عنوان تیتر اصلی دویست و چهل و دومین شماره از هفته نامه «تجارت فردا» است که از امروز در دسترس مخاطبان قرار می گیرد. این عنوان با تصویری از آرم بانک مرکزی جمهوری اسلامی که در حال مرمت و بازسازی شدن است، روی جلد قرار گرفته.

به نوشته این مجله، ساختار فرسوده بانک مرکزی هزینه های زیادی به اقتصاد تحمیل کرده است، به همین دلیل اصلاحات پیشنهادی کارشناسان اقتصادی برای بازنگری در قوانین مربوط به بانک مرکزی، به صورت یک پرونده ویژه در این شماره منتشر شده است، همچنین «عبور از دلواپسی ارزی؛ چرا نباید از دلار چهار هزار تومانی ترسید؟»، «تلنگر نوبل؛ ریچارد تی لر مزد رفتارش را گرفت» و «ترس و لرز؛ آیا ریسک های سیاسی بازگشته اند؟» عنوان سه تیتری است که در جلد این هفته نامه بازتاب پیدا کرده اند. هفته نامه تجارت فردا از مجموعه نشریات گروه رسانه ای «دنیای اقتصاد» است که شنبه های هر هفته منتشر و در سراسر کشور توزیع می شود. این هفته نامه 132 صفحه دارد و قیمتش 12 هزار تومان است.

داستان هایی برای محمدرضا شجریان کتاب شد

کتاب «بیداد سکوت» داستان هایی برای محمدرضا شجریان خسرو آواز ایران به قلم جمعی از نویسندگان راهی بازار شد.

در این کتاب نویسندگانی همچون علی عبداللهی، مجید قدیانی، علی معدنی پور، مهام میقانی، پوریا اخواص، محمد درودگری، مازیار عبایی، شایان حسین نژاد، رضا رستمی و... در باره این هنرمند داستان نوشته اند. «بیداد سکوت» در 80 صفحه و به قیمت 5000 تومان در نشر کتاب فانوس در قطع جیبی منتشر شده است.