آرشیو شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۵۱
ایران
۱۵

انتقاد از آماده نبودن امکانات در مرز خسروی

استاندار کرمانشاه گفت: تا پایان مهرماه تمام مصوبات ستاد اربعین باید اجرایی شود و به اتمام برسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ بازوند دیروز درنشست ستاد اربعین استان با اشاره به مشارکت مردم در خدمات دهی به زائران حسینی در استان افزود: باید در سال های آینده مدیریت زوار را به خود مردم واگذار کنیم.

وی با اشاره به برنامه زمانبندی برای آماده سازی استان جهت میزبانی زائران اربعین حسینی تاکید کرد: پایان مهرماه تمام مصوبات ستاد اربعین باید اجرایی شود و به اتمام برسد.

فرامرز اکبری، فرماندار قصرشیرین نیز در این نشست گفت: هم اکنون وضعیت تابلوهای راهنما در جاده ها برای هدایت زائران به طرف مرز خسروی مناسب نیست و این موضوع باعث سردرگمی زائران می شود.

وی با اشاره به احداث پارکینگ در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی افزود: پارکینگ ها بویژه پارکینگ ارتش هنوز شن ریزی نشده است و آماده نیست.

وی اظهار کرد: همچنین مشکل آب سرویس های بهداشتی هنوز حل نشده است. وضعیت برق رسانی به پارکینگ ها نیز مناسب است و انتظار داریم روشنایی پارکینگ های جدید هم بزودی تامین شود.

اکبری یادآور شد: با این حال زیرساخت های امنیتی در شهرستان قصرشیرین فراهم شده و وضعیت امنیتی مرز خسروی و عملکرد نیروهای اطلاعاتی نیز در این منطقه مطلوب است.

بهمن خسروانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه نیز در این نشست گفت: تابلوهای هدایت کننده زائران در جاده ها ساخته شده و تا 5 آبان همگی نصب می شود.