آرشیو شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۵۱
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

فضای مجازی اساسی ترین ماموریت بسیج رسانه ملی است

معاون امور استان های رسانه ملی گفت: بسیج باید در حوزه فضای مجازی به طور جدی فعالیت کند. حوزه فضای مجازی، اساسی ترین ماموریت بسیج رسانه ملی است.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان ها، دکتر علی دارابی که در نشست فرماندهان بسیج مراکز صدا و سیما سخن می گفت، افزود: در مراکز صدا و سیما نیروهای بسیجی زیادی داریم و انتخاب از میان این افراد سخت است؛ اما هم اکنون جوانگرایی در کنار استفاده از نیروهای باتجربه و تبدیل بسیج به پایگاه نیروهای جبهه فرهنگی، اتفاق بسیار مناسبی است.

معاون امور استان های رسانه ملی افزود: شناسایی، جذب، جانشین سازی و کادر پروری از وظایف اصلی بسیج صدا و سیماست و در این امر حفظ و نگهداری نیروها سخت تر از شناسایی و جذب است که در این زمینه برای مدیریت انقلاب به همت نسل سوم و چهارم در مسیر اصلی اش، باید برنامه ریزی جدی صورت گیرد.

دارابی افزود: برای تربیت کارشناسان در مراکز بسیج صدا و سیما باید دوره های رسانه ای، اخلاقی و بصیرتی با متمرکز شدن بر اهداف نشست فرماندهان بسیج مراکز صدا و سیما در مشهد، برگزار شود تا آموزش صحیح، ارتقا و بصیرت افزایی حاصل آید و فعالیت ها به نتایج مطلوب برسد.

او تاکید کرد: بهتر است در حوزه هایی که کمتر فعالیت شده یا مانند حوزه برنامه کودک، خردسال و نوجوان که با خلا مواجه است، تلاش جدی انجام دهیم.

معاون امور استان های رسانه ملی بر تولید برنامه هایی درباره افراد موثر در انقلاب مانند امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا و ارائه دستاوردهای انقلاب به جوانان برای آینده پژوهی و آینده باوری تاکید کرد و افزود: در جامعه فعلی مخاطب سخت حرف را می پذیرد که باید در برنامه سازی از استدلال ها و بنیان های محکم استفاده کنیم تا نتیجه بخش باشد.

دارابی گفت: باید از ظرفیت های مختلف جبهه انقلاب استفاده کنیم وبرنامه های بسیج در حوزه های تعریف شده مورد حمایت سازمان ها قرار بگیرد.