آرشیو شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۵۱
ورزش
۱۸

چمنیان: بازی با اسپانیا چالش بزرگی است

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بازی برابر اسپانیا در جام جهانی را یک بازی تاریخی برای فوتبال ایران می داند و از بازی برابر این تیم خوشحال است.

عباس چمنیان درباره بازی با اسپانیا به ایسنا گفت: همه دنیا می دانند که تیم های ملی این کشور در رده پایه و بزرگسالان بسیار قدرتمندند. فلسفه من در مربیگری این است که از چالش های بزرگ استقبال کنم و دوست داشتم که تجربیات بزرگ و جدیدی را به دست بیاورم.

او ادامه داد: به نظرم این یک بازی تاریخی برای فوتبال ایران است، چون از طرفی با اسپانیا بازی می کنیم و از طرفی هم می توانیم به مرحله نیمه نهایی و چهار تیم برتر مسابقات صعود کنیم. مطمئن باشید که یکشنبه یک بازی خوب و جوانمردانه را از فوتبال ایران شاهد خواهید بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان درباره محرومیت یونس دلفی در بازی برابر اسپانیا و موافقت نکردن فیفا با بخشیدن کارت زرد این بازیکن در برابر مکزیک، گفت: نگران نیستیم. دلفی بازیکن با کیفیتی برای تیم ما است، اما بازیکنان جایگزین آماده ای داریم که می توانند جای بازیکن اصلی تیم مان را پر کنند.

ذوالفقارنسب: باید این بچه ها را تحسین کرد

بیژن ذوالفقارنسب، مشاور وزیر و سرمربی پیشین و سرشناس تیم های باشگاهی کشورمان در مورد درخشش تیم ملی نوجوانان ایران و صعود به یک چهارم نهایی به ما گفت: «باید این بچه ها را تحسین کرد. البته فدراسیون و وزارت ورزش نیز حمایت بسیار خوبی از آنها داشتند، اما این تیم با عباس چمنیان سرمربی بادانش خود راهش را پیدا کرد و حالا امیدواریم با عبور از اسپانیا بتواند به فینال برسد.»

ذوالفقارنسب گفت: «توقع من این است که تیم نوجوانان ایران بتواند یک مدال رنگی و زیبا را به مردم ایران هدیه بدهد.»