آرشیو شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۵۱
ورزش
۱۸

برانکو: این نفت از تیم ابتدای فصل قوی تر است

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در آستانه دیدار تیمش با نفت گفت: همچنانکه در لیگ برتر هم بالای جدول هستیم و امیدواریم در جام حذفی هم با موفقیت پیش برویم.

برانکو ادامه داد: کار ساده ای نیست که با یک حریف در مدت کوتاهی سه بار بازی کنیم. 100 درصد این بازی متفاوت از بازی های قبل است. نفت الان قوی تر از ابتدای فصل است. توانستند خودشان را پیدا کنند. خستگی تیم ما می تواند یکی از عوامل مهم تاثیرگذار در نتیجه بازی باشد.

دفاع از بیرانوند سکوت درباره مسلمان

او درباره فشارهایی که به بیرانوند به خاطر نمایشش در بازی های اخیر وارد شده است، گفت: موافق این انتقادات نیستم. او به هر حال مانند هر دروازه بانی لحظات خوب و بدی دارد. او در کجای بازی با الهلال بد بود که انتقاد می کنند؟ در دو سه صحنه هم تیم را نجات داد. مربی ای نیستم که به یک اشتباه بازیکنی را حذف کنم. او همچنان دروازه بان اول تیم است. از خوشبختی ماست که رادوشویچ را داریم و هر لحظه می تواند جای او را پر کند.

برانکو درباره کنار گذاشتن مسلمان در این بازی گفت: او در فهرست نیست که استراحت کند تا ببینیم بعدا چه تصمیمی برای او می گیریم. بشار رسن هم جای او در زمین است. اگر مشکلی هم باشد در داخل تیم حل می کنیم، او در فهرست نیست و نقطه سر خط.