آرشیو یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۲۴
فرهنگ و هنر
۲۲

روی خط خبر

پخش مستند «غریبان» در روز اربعین

مستندی آرشیوی با نام «غریبان» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی برای نمایش در روز اربعین در حال ساخت است. تا امروز مشخص شده که حسین محجوب راوی این مستند خواهد بود و کامران جاهدی تدوین دو هزار و 400 ساعت فیلم را زیر نظر رزاق کریمی انجام داده است.

معرفی نامزدهای نهایی جایزه «الیوت»

اسامی 10 شاعر راه یافته به مرحله نهایی نامزدی جایزه «تی.اس. الیوت» 2017 اعلام شد. در حالی که طی سال های اخیر تنوع نژادی و رعایت نکردن آن در برخی جوایز هنری و ادبی حاشیه ساز شده، فهرست نامزدهای نهایی جایزه شعر «تی.اس. الیوت» تنها با حضور یک شاعر رنگین پوست اعلام شده است.

برگزاری جشنواره نشان دهخدا

سومین دوره جشنواره نشان دهخدا با حمایت وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی در تاریخ 24 آبان، مصادف با هفته کتاب و کتابخوانی، در سالن جابر ابن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

معارفه مدیرکل جدید دفتر چاپ و نشر

مراسم معارفه مهرزاد دانش به عنوان مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در غیاب خبرنگاران و بدون حضور محمود رضا برازش، مدیرکل پیشین این دفتر، برگزار شد.

ادامه تصویربرداری سریال «رنج پنهان»

تصویربرداری سریال «رنج پنهان» به کارگردانی بیژن میرباقری ادامه دارد و بهنام تشکر به تازگی به این گروه اضافه شده است. این سریال تلویزیونی در 20 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در روزهای دهه فجر آماده می شود.