آرشیو یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۲۴
اجتماعی
۴

سلام ایران

تلفن تماس:88769075

سهام عدالت: یک شهروند در تماس با ما عنوان کردند که در مرحله اول ثبت نام سهام عدالت مخصوصا درآموزش و پرورش همه سهام عدالت 500 هزار تومانی است؛ باید تا سقف یک میلیون پرداختی داشته باشد در صورتی که همه باید یک میلیون پرداختی بابت سهام داشته باشند تا بتواند سود سهام به آنها پرداخت شود. من می خواستم بگویم در آن زمان با آن شرایط سهام عدالت را ثبت نام کردند چرا الان باید دوباره پولی پرداخت شود.

بازگشت به بانکداری اسلامی: آقای ابراهیم فرزانه نیز چنین بیان کردند که اینجانب 2 سال از بانک اقتصاد نوین وامی دریافت کردم. قرار بود 15 میلیون تومان به ما وام بدهند و 5 ساله 25 میلیون تومان بازپرداخت کنم. ولی عملا 5/2 میلیون تومان از اصل وام را مسدود کرده اند و کلا به ما 5/12 میلیون پرداخت کرده اند. به محض اینکه قسط ما عقب می افتد با جریمه تاخیر مواجه می شویم. درحالی که به آن 5/2 میلیون تومانی که در بانک داریم هیچ سودی تعلق نمی گیرد. چرا به این وضعیت، نظارتی صورت نمی گیرد؟

انتقاد به سخنان رئیس کمیته امداد: شهروند محترمی نیز چنین اظهار کردند که در رابطه با خبری مبنی بر سخنان آقای فتاح رئیس کمیته امداد که به رئیس جمهوری پیشنهاد داده است که یارانه را قطع کنند و وظیفه پرداخت یارانه ها را به کمیته امداد موکول کنند. می خواهم به ایشان بگویم مگر ایشان متولی همه افراد آسیب پذیر جامعه هستند. مگر همه نیازمندان تحت پوش کمیته امداد هستند که بخواهند از کمیته امداد یارانه بگیرند.