آرشیو دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶، شماره ۶۶۲۵
حوادث
۱۷

شناسایی جسد دختری در کانال آب

گروه حوادث/ رسیدگی به پرونده قتل دختر جوانی که جسدش اوایل شهریور در کانال آب حوالی پل سیدخندان پیدا شده بود، با شناسایی خانواده اش وارد مرحله تازه ای شد.

به گزارش خبرنگارجنایی «ایران»، جسد ناشناس پتوپیچ ساعت 9:40 دقیقه نهم شهریور، توسط کارگران شهرداری پیدا شده بود. بدین ترتیب بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم تحقیق در محل مورد نظر حضور یافتند. پس از بررسی های مقدماتی، جسد با دستور بازپرس منافی آذر برای شناسایی و تعیین علت و زمان مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت. ازسوی دیگر به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی، تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی هویت زن جوان و دستگیری عامل جنایت آغاز شد.

سرانجام روز شنبه زن میانسالی به پلیس آگاهی تهران رفت و از ناپدید شدن دخترش خبر داد. این زن به ماموران گفت: «من در شهرستان زندگی می کنم و دخترم «میترا»، برای کار به تهران آمده و در یک خوابگاه زندگی می کند. در این مدت ما با هم مدام در ارتباط بودیم اما از چند روز قبل تماس های دخترم به طور ناگهانی قطع شد و چون خبری از او نداشتیم به تهران آمدیم. اما هیچ کس از او خبری ندارد.»

با اعلام این گزارش، در حالی احتمال می رفت جسد کشف شده متعلق به دختر جوان شهرستانی باشد، این زن برای شناسایی جسد مورد نظر به پزشکی قانونی رفت ودخترش را شناسایی کرد. پس از تعیین هویت دخترجوان، تحقیقات تخصصی برای شناسایی عامل جنایت وارد مرحله تازه ای شد.