آرشیو دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۵۳
اخبار کشور
۲

وزارت اطلاعات طی 2 اطلاعیه خبر داد: کشف محموله سلاح و انهدام شبکه بین المللی ترانزیت مواد مخدر

با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان های کرمان و سیستان و بلوچستان یک محموله سلاح و یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وزارت اطلاعات از کشف و ضبط محموله سلاح از باندهای اشرار توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات کرمان خبر داد.

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: «با اقدامات اطلاعاتی اداره کل اطلاعات کرمان یک محموله سلاح و مهمات متعلق به باندهای اشرار از مناطقی در خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان کشف و ضبط گردید.

کشفیات شامل 2 قبضه کلت کمری، 5 قبضه کلاش، یک قبضه نارنجک انداز، یک قبضه آر.پی.جی به همراه 6 موشک آر.پی.جی، یک قبضه توپ اس.پی.جی9، 5 عدد موشک 107 میلی متری، 68 عدد فشنگ دوشکا و 40 عدد نارنجک بوده است.»

انهدام شبکه بین المللی قاچاق

وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای، از انهدام شبکه بین المللی قاچاق و ترانزیت مواد مخدر خبر داد.

به گزارش میزان، در این اطلاعیه آمده است: با اقدامات گسترده اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان سیستان و بلوچستان، اعضای یک شبکه بین المللی و سازمان یافته قاچاق مواد مخدر که محموله های کلان مواد را به صورت مسلحانه از مرز سراوان وارد کشور می نمود شناسایی و نهایتا با پیگیری های صورت گرفته، طی چندین ساعت درگیری مسلحانه با قاچاقچیان منهدم و یک محموله تریاک به وزن تقریبی 2600 کیلوگرم از باند مذکور کشف و ضبط گردید.

در این عملیات 2 دستگاه خودروی نیسان در صحنه درگیری و با آتش نیروهای عملیاتی منهدم و یک دستگاه خودروی تویاتا به همراه 3 دستگاه بی سیم موتورولا مورد استفاده عناصر قاچاقچی کشف و ضبط گردید.

شایان ذکر است محموله مکشوفه با پوشش قاچاق سوخت و جاسازی در زیر گالن های سوخت حمل می گردید.