آرشیو دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶، شماره ۹۰۶۵
ورزش
۱۱

گوناگون

اقدام ارزنده تیم سیاه جامگان

باشگاه سیاه جامگان از عواید بلیت فروشی دیدار این تیم با نفت آبادان، طبق وعده قبلی 8زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کرد. با همکاری اداره کل دادگستری خراسان رضوی و توسط باشگاه سیاه جامگان، دیروز8 زندانی جرایم غیرعمد با پرداخت هزینه محکومیت از سوی باشگاه سیاه جامگان، آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

ستاره فوتبال، شهردار شد

ستاره پیشین تیم فوتبال میلان به عنوان شهردار پایتخت گرجستان انتخاب شد. کاخا کالادزه با کسب 51 درصد آرا رسما به عنوان شهردار تفلیس، که جمعیتی 1.2 میلیون نفری دارد، انتخاب شد.

پارا دوومیدانی در راه امارات

تیم پارا دوومیدانی جوانان ایران با ترکیب 35 نفره در بازی های پاراآسیایی امارات حضور پیدا می کند. 25 نفر در بخش مردان و 10 نفر در بخش بانوان برای شرکت دربازی های پاراآسیایی جوانان مشخص شده اند.

استارت فرنگی کاران امید

اردوی آماده سازی تیم کشتی فرنگی امید برای حضور در رقابت های جهانی در خانه کشتی تهران آغاز شد. رقابت های جهانی کشتی در رده سنی امید از روز 30 آبان در کشور لهستان برگزارمی شود.

کاپیتان ذوب آهن بازمی گردد

مهدی رجب زاده کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن پس ازطی دوران مصدومیت از دوهفته دیگر تمریناتش را با این تیم آغاز خواهد کرد.گفتنی است دکتر شریفیان پور پزشک تیم ذوب آهن این خبر را تائید کرد.

دربی با نام زنده یاد دهداری مدیرروابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ از برگزاری

دربی 85 با نام زنده یاد پرویز دهداری خبر داد. دهداری از جمله مربیانی بادانش ایران بود که‎ ‎همواره بر اخلاق گرایی در ورزش توصیه و عمل می کرد به همین دلیل اهالی ورزش او را معلم اخلاق خطاب می کنند.

حذف نوجوانان از جام جهانی

تیم فوتبال نوجوانان ایران که با ارائه بازی هایی قابل قبول خود را به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی رسانده بود، با شکست برابرتیم اسپانیا ازدورمسابقات کناررفت. تیم کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی دیروز به مصاف تیم اسپانیا رفت که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود اسپانیا به پایان رسید.

امیدها در اردوی جهانی

اردوی تیم کشتی آزاد امید درمحل خانه کشتی تهران آغاز شد.

آزادکاران امید خود را برای حضور در رقابت های جهانی که از روز4 آذردرلهستان برگزارخواهد شد آماده می کنند.