آرشیو سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶، شماره ۶۶۲۶
فرهنگ و هنر
۲۲
نگاه

هشدار محمد حسین لطیفی به مدیران تلویزیون

نابودی سریال سازی را جدی بگیرید

بعد از گلایه های داوود میرباقری از روند سریال سازی در تلویزیون، محمد حسین لطیفی نیز در اظهاراتی درباره نابودی سریال سازی در رسانه ملی هشدار داد. کمتر از یک ماه قبل بود که داوود میرباقری روی آنتن تلویزیون از مشکلات ساخت سریال در این رسانه گلایه کرد و گفت که دیگر از این نوع کار کردن خسته شده است. او در بخشی از صحبت های خود درباره دلایل این رویگردانی گفت: «سال ها زحمت می کشی، پدر خود را درمی آوری ولی آخر، کار با آنچه که فکر می کردی تفاوت دارد و موضع گیری ها، کمبود امکانات و یک تغییر مدیریت این همه لطمه به کار وارد می کند.» محمد حسین لطیفی نیز که به واسطه ساخت سریال های مناسبتی برای مخاطبان تلویزیون شناخته شده است روز گذشته در گفت و گویی با ایسنا از نجومی شدن قیمت ها در عرصه بازیگری به دلیل رقابت مدیران تلویزیون و شرایط دشوار ساخت سریال گلایه کرد.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.