آرشیو سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶، شماره ۹۰۶۶
ورزش
۱۱

گوناگون

ایران، عربستان را مغلوب کرد

تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان درنخستین دیدارمرحله مقدماتی مقتدرانه از سد عربستان گذشت. درنخستین روز از رقابت های قهرمانی آسیا- اقیانوسیه چین، تیم ملی کشورمان با نتیجه 85 بر31 عربستان را مغلوب خود ساخت. این مسابقات با حضور14 تیم دربخش مردان و 4 تیم در بخش زنان درپکن درجریان است.

شمس مربی گیتی پسند شد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال به عنوان سرمربی جدید تیم گیتی پسند انتخاب شد. بعد از برکناری افضل، حسین شمس به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

بولت: درفوتبال هم توانایی دارم

یوسین بولت که تازگی خودش را از دنیای دوندگی بازنشسته کرده بود، دوباره برای حضور در فوتبال اعلام آمادگی کرده و مدعی شده نظر مردم برایش اهمیتی ندارد. بولت، دونده سرشناس جامائیکایی، که پیش ازاین بارها از علاقه اش به فوتبال صحبت کرده بود، دوباره اعلام کرده که برای حضوردراین رشته به خودش اعتماد دارد.

گلزن ژرمن ها خانه نشین شد

توماس مولرهافبک تیم ملی پوش بایرن مونیخ آلمان به علت مصدومیت به مدت سه هفته قادر به همراهی این تیم نخواهد بود. وخانه نشین شد.مولردردیدارمقابل هامبورگ ازناحیه ران مصدوم شد.

امباپه پسر طلایی فوتبال

مهاجم پاری سن ژرمن برنده جایزه پسرطلایی شد.هرسال جایزه ای به بهترین ورزشکار زیر 21 سال اهدا می شود که نامش پسر طلایی است. سال گذشته برنده این جایزه رناتو سانچس شد و این بار این جایزه با اختلاف زیاد به کیلیان امباپه رسید.مهاجم پاری سن ژرمن یکی از بهترین بازیکنان یک سال اخیراروپا بوده است. او فصل گذشته بازی های درخشانی برای موناکو به انجام رساند و توانست از 300 رای 291 رای را به خود اختصاص دهد.

کاپلو: از فوتبال خداحافظی می کنم

مربی معروف فوتبال ایتالیا سال آینده از دنیای حرفه ای مربیگری خداحافظی خواهد کرد. کاپلودراین زمینه گفت:درکشورم، اسپانیا، انگلیس وروسیه کارکرده ام و اکنون هم درچین فعالیت می کنم. با تیم جیانگ یک سال دیگرقرارداد دارم. برنامه ام این است سال آینده به عنوان مربی به فعالیت خاتمه دهم وبازنشستگی را در پیش گیرم.

پیروانی: نوگلان فوتبال را رها نکنیم

سرمربی سابق تیم ملی امید گفت: تیم ملی نوجوانان در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت و نباید این تیم را رها کرد.پیروانی اظهار کرد: نباید این بازیکنان را رها کرد. بعید می دانم فدراسیون برای این تیم خرج کند اما باید آنها را حفظ کنیم. این بازیکنان آینده تیم ملی هستند.