آرشیو چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶، شماره ۲۹۹۵
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•رانندگان بی ملاحظه: برخی رانندگان صدای سیستم صوتی شان را خیلی زیاد می کنند و موجب سلب آسایش دیگران می شوند یا موقع سلام و احوالپرسی یا اگر در جایی با کسی کار دارند، به طور مداوم بوق می زنند و با آلودگی صوتی مزاحمت ایجاد می کنند. با اینکه ایجاد آلودگی صوتی ممنوع است، راهنمایی و رانندگی چرا در برابر این گونه تخلف ها سکوت می کند؟

الناز قاسمی

•گلایه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: مدت هاست مطالبی که درباره مسائل بهداشتی و نارضایتی از مراکز درمانی در مطبوعات چاپ می شود، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پاسخ گو نیست. بی تفاوتی و پاسخ ندادن به درخواست های مردم، یعنی نادیده گرفتن آنان. امیدوارم وزیر بهداشت، پاسخ قانع کننده ای برای سهل انگاری های وزارتخانه اش داشته باشد.

مژگان خادملو

•مسافرکشی و جوراب فروشی: متاسفانه حقوق کارکنان موسسه مطبوعاتی... به قدری پایین است که کارکنانش پس از اینکه ساعت کارشان تمام می شود، مسافرکشی یا جوراب فروشی می کنند! موسسه ای که این همه دبدبه و کبکبه دارد، زیبنده نیست به دلیل افزایش ندادن حقوق واقعی پرسنل، کارکنانش شرایط سختی داشته باشند، این موسسه تا دلتان بخواهد مهندس و دکتر و رئیس دارد و حقوق های خوبی هم دریافت می کنند، تمام بدبختی ها برای کارگران است. بازنشسته دعوت به کار هم تا دلتان بخواهد دارد. جالب اینجاست که آقای قائم مقام موسسه مربوطه تابه حال رنگ نمازخانه موسسه را ندیده است!

حسین

•تامین اجتماعی حقوق بازنشستگان را مدتی است که با دو، سه روز تاخیر واریز می کند و بازنشستگان با مشکل مواجه می شوند

•مزاحمت پارکبان ها: در میدان تجریش، انتهای خیابان شهید غلامعلی جعفری و دربند، عده ای از پارکبان ها از رانندگانی که می خواهند خودروشان را در مکان های مربوطه پارک کنند، درخواست پول می کنند و درصورتی که رانندگان به کار غیرقانونی آنان اعتراض کنند، برایشان مزاحمت ایجاد می کنند. مدتی قبل در مطبوعات اعلام شد رانندگان برای پارک خودرو به پارکبان ها هیچ پولی پرداخت نکنند. از شهرداری منطقه یک و مسئولان ذی ربط تقاضای رسیدگی داریم. کیمیا کلانتری از تهران