آرشیو پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۱۷۸
بانک و بیمه
۶

اضلاع افزایشی در بازار ارز

سکه تمام آرام گرفت

دنیای اقتصاد: روز چهارشنبه، شاخص بازار ارز 4 تومان رشد را به ثبت رساند و به بهای 4 هزار و 27 تومان رسید. پیش از این، دلار در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به ترتیب،یک، 3 و 7 تومان افزایش قیمت را به ثبت رسانده بود.

به گفته فعالان، عوامل متعددی در شکل گیری روند افزایشی بازار نقش داشتند که رشد نرخ حواله درهم، ورود سکه بازان به بازار ارز، افزایش تقاضا در ابتدای ماه و کاهش عرضه بازارساز نقش مهم تری داشتند. در این میان، عده ای از بازیگران بازار باور داشتند که در پنجمین روز هفته میزان عرضه بازارساز بیشتر از روزهای پیشین بود؛ ولی معامله گران با جوسازی پیرامون اتفاقاتی مانند به رای گذاشتن چهار لایحه که هدف آنها اعمال فشار بیشتر بر ایران و حزب الله بود، سعی کردند قیمت ها را بالا ببرند. این لوایح قرار بود شب گذشته به رای گذاشته شوند.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.