آرشیو شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶، شماره ۶۶۲۹
رسانه
۲۱

اخبار

تعریف ظرفیت های جدید برای رسانه های کاغذی

حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلا می دیروز در نخستین روز از بیست و سومین روز از نمایشگاه مطبوعات در باز دید از غرفه «ایران»درخصوص جایگاه رسانه های مکتوب با وجود شبکه های مجازی و نقش نمایشگاه مطبوعات در حفظ جایگاه آنها گفت: این تغییر یک روند جهانی است، بالاخره نقش و سهم رسانه های کاغذی با وجود شبکه های مجازی کاهش می یابد.

به گزارش «ایران»، وی افزود: باید تمهیداتی اندیشید تا کمک کند این جایگاه رسانه های مکتوب حفظ شود یا ظرفیتهای جدیدی برای آنها تعریف شود.

به گفته انتظامی، به طور قطع اگر نگاه ما چند رسانه ای تر باشد در حفظ و تثبیت رسانه های کاغذی کمک می کند. وی نقش برگزاری نمایشگاه مطبوعات و یکی از نتایجی که می توان از آن انتظار داشت را دیده شدن نشریا ت مکتوب و قرار گرفتن دوباره آنها در سبد خانوار ذکر کرد.

بیست و سومین حضور «ایران» در نمایشگاه مطبوعات

موسسه فرهنگی و مطبوعاتی «ایران» برای بیست و سومین بار میزبان و پذیرای بازدیدکنندگان در سالن شبستان، غرفه 166 است. غرفه ای که رنگ های نارنجی و سفید آن برای بازدید کنندگان سالهای پیش آشناست. در نمایشگاه امسال نیز فضایی فراهم شده تا بازدیدکنندگان بتوانند با همه نشریات و بخش های موسسه فرهنگی و مطبوعاتی «ایران» آشنا شوند. نمایندگان تحریریه های همه نشریات «ایران» بطور مداوم در غرفه حضور دارند و پاسخگوی پرسش های بازدید کنندگانند.

برنامه مشخصی برای حضور مسئولان و مقام های ارشد کشوری و لشگری در غرفه تنظیم شده است و مردم نیز می توانند از این فرصت استفاده کرده و با مسئولان مورد نظرشان به گفت و گو بنشینند.همه نشریات و محصولات فرهنگی و رسانه ای «ایران» در نمایشگاه بیست و سوم با تخفیف 20 درصد به فروش می رسند و کتاب های منتشر شده از سوی موسسه «ایران» در طول نمایشگاه با تخفیف خرید و اشتراک همراه است.