آرشیو شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۵۷
ورزشی
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

بیت سعید خواهان جدایی از استقلال شد

وینفرد شفر در تمرین دیروز تیم استقلال پاسخ قاطعی به درخواست مهاجم ناراضی تیمش داشت.حسن بیت سعید مهاجم تیم فوتبال استقلال دیروز با ناراحتی در محل تمرین تیمش حضور پیدا کرد و مستقیما به رختکن رفت تا با کادر فنی تیمش گفت و گو کند. مهاجم استقلال که در دربی روی نیمکت نشست و فرصت بازی پیدا نکرد با ناراحتی خطاب به شفر گفت که قصد دارد از استقلال برود و نمی تواند با این شرایط کمک کند که در این بین سرمربی آلمانی درخواست مهاجم شماره 7 را بی پاسخ نگذاشت و اعلام کرد می تواند محل تمرین را ترک کند! این اتفاق در حالی رخ داد که حسن بیت سعید با استقلال قرارداد دارد وحداقل تا نیم فصل 5 هفته دیگر باقی مانده است.

طاهری: شرایط کار مهیا نشود، استعفا می دهم

مدیرعامل پرسپولیس می گوید اگر شرایط کار در این باشگاه مهیا نشود از مدیریت پرسپولیس استعفا می دهد.علی اکبر طاهری، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می شد از مدیریت این تیم استعفاد خواهد داد؟ اظهار کرد: این بازی به استعفا دادن ربطی ندارد. طبیعتا باید فضای کار، مناسب باشد. من منتخب هیئت مدیره هستم و هیئت مدیره هم منتخب مجمع است. اگر مجمع رضایت نداشته باشد، باید قبول کنیم. بحث استعفا مطرح نیست. اگر شرایط مهیا شود، هستیم و اگر نباشد، می رویم. طاهری درباره تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ گفت: مذاکراتی درباره این موضوع داشتیم و ان شاءالله که بتوانیم نقطه نظرات او را برآورده کنیم.

دربی 86، 10 اسفند برگزار می شود

دربی 86 دهم اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره تاریخ دیدار برگشت تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: دربی هشتاد و ششم ساعت 15:30 روز دهم اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.