آرشیو دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶، شماره ۶۶۳۱
اجتماعی
۴
خبر

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کار منصوب شد

با حکم دکترعلی ربیعی، وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی دکتر «روزبه کردونی» به عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی در این حکم آمده است:

نظر به مراتب دانش، تعهد و تخصص ارزشمند جنابعالی در حوزه های عمومی، اجتماعی، سیاستگذاری وارتباطات و با عنایت به تجربه جنابعالی در ایجاد تعامل هوشمندانه ومناسب با رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها، پایگاه های اطلاع رسانی و گروه های ذی نفع به موجب این حکم به عنوان «مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی» منصوب می شوید.

در ادامه حکم دکتر کردونی آمده است: کارکرد اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارکردی اجتماعی است که موضوعاتی نظیر فقر و نابرابری ازاصلی ترین اولویت های آن است. حتی بخش های اقتصادی آن نیز ماهیت اقتصاد اجتماعی دارد. جامعه کار و کارگر، کارفرمایان، کارآفرینان، تعاونگران، گروه های اجتماعی کم توان، آسیب دیدگان اجتماعی، بیکاران در انتظارشغل، افراد جویای مهارت و بازنشستگان، به عنوان اصلی ترین عناصر رشد و توسعه و رفاه کشور، ذی نفعان بزرگ این وزارتخانه هستند که ما را ملزم به تبیین جامع مسائل و اطلاع رسانی صحیح برای جامعه و کنشگران این عرصه می کند. به همین منظورمهم ترین مساله برای اینجانب از یکسو تبدیل روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی به صدای گروه های خاموش و ازسوی دیگر انعکاس رسانه ای هوشمندانه فعالیت های برنامه ای دستگاه است.