آرشیو دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶، شماره ۳۹۴۲
حادثه
۱۴
قتل

راز 37 ساله قتلی در بویین زهرا برملا شد

سرهنگ آرش مرادی، رییس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: «با کشف بقایای جسدی مجهول الهویه در یکی از قنات های بویین زهرا، راز قتل زن 32 ساله که 37 سال پیش کشته شده بود، برملا شد.»

به گزارش پایگاه خبری پلیس، او ادامه داد: «ماموران انتظامی و پلیس آگاهی بویین زهرا پس از شنیدن اظهارات مرد کشاورز مبنی بر مشاهده استخوان های انسان هنگام لایروبی قنات قدیمی در اراضی کشاورزی، در محل حاضر شدند. با حضور ماموران و مقام قضایی درمحل، بقایای جسد جمع آوری و پرونده اولیه در این زمینه تشکیل شد. کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش خود را برای شناسایی جسد آغاز کردند و در تحقیق های اولیه از افراد قدیمی روستا، سرنخ هایی از مفقودی زنی متاهل در سال 59 به دست آمد.»

سرهنگ مرادی گفت: «با راهنمایی و همکاری شاهدان مبنی بر قتل این زن توسط همسر و رها کردن جسد در قنات، تلاش غواصان جهت جست وجوی جسد به علت زیاد بودن آب در آن زمان بی نتیجه ماند. در سال 59 همسر زن مفقود شده به اتهام قتل و با صدور حکم دادگاه روانه زندان و پس از تحمل چند سال حبس آزاد و در سال 80 هم فوت شد.»به گفته او، بقایای جسد کشف شده که به علت وجود اختلاف بر سر املاک کشاورزی و توسط همسرش به قتل رسیده بود، تحویل خانواده اش شد.