آرشیو دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶، شماره ۳۹۴۲
حادثه
۱۴

خبر کوتاه

فوت یکی دیگر از قربانیان آتش سوزی پالایشگاه تهران

حمیدرضا جعفری، رییس روابط عمومی شرکت پالایشگاه نفت تهران به ایرنا گفت: «جواد نوروزی از پرسنل بخش بهره برداری پالایشگاه تهران بود که در اثر شدت جراحات و سوختگی شدید شنبه شب فوت کرد. علی نظر جلیلیان مصدوم دیگر حادثه آتش سوزی بعد از ظهر جمعه در پالایشگاه است که پزشک معالجش حال عمومی او را رو به بهبود گزارش کرده است.»

خودسوزی زنی35ساله

زن جوانی که روز گذشته خود را با بنزین سوزاند، باعث سوختگی مامور نیروی انتظامی کلانتری رسالت شد. به گزارش پایگاه خبری اینترنتی رکنا، در این حادثه خانمی 35ساله که خود را با بنزین سوزاند، به بیمارستان مدنی انتقال یافت، سوختگی او بیش از 90درصد است که هم اکنون در بخش سوانح سوختگی بیمارستان بستری است. شهامت مامور نیروی انتظامی (کلانتری رسالت) برای منصرف کردن و نجات این خانم باعث سوختگی خود مامور کلانتری شد که حال عمومی او خوب گزارش شده است.

اسیدپاش جم دستگیر شد

سرهنگ سید علی مهدیان، فرمانده انتظامی شهرستان جم از کشف اسیدپاشی و دستگیری عامل آن در این شهرستان خبر داد و به ایلنا گفت: «برابر گزارش واصله مبنی بر وقوع یک فقره اسیدپاشی روی خودروی یکی از شهروندان در شهر جم، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری شهرستان قرار گرفت.

ماموران کلانتری پس از انجام تحقیقات اولیه و بازبینی دوربین های سیستم پایش تصویری مرفوک در سطح شهر و محل حادثه، شخصی به نام «م – الف» را شناسایی و دستگیر کردند. متهم در تحقیقات تکمیلی به بزه انتسابی اعتراف و علت اسیدپاشی را اختلافات قبلی اعلام کرد. متهم برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.»

ارسال پرونده اهورا به دادگاه

حجت الاسلام علی مصطفوی نیا، دادستان عمومی و انقلاب رشت درباره آخرین وضعیت پرونده اهورا، به ایسنا گفت: «پرونده به دادگاه ارسال شده است. نظریه نهایی پزشکی قانونی را گرفته ایم. این پرونده پس از طی مراحل قانونی در دادسرا با صدور کیفرخواست مبنی بر کودک آزاری و قتل عمد به دادگاه کیفری یک استان ارسال شده است.»