آرشیو دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۵۹
ورزش
۱۸

انصاری فرد پس از باخت در دربی یونان: به صدر جدول برمی گردیم

هفته هشتم سوپر لیگ یونان در حالی با دیدار حساس پاناتینایکوس و المپیاکوس پیگیری شد که در این دیدار، ویلافانز در دقیقه 56 تنها گل پاناتیناکوس را به ثمر رساند تا همچنان با 14 امتیاز در رده چهارم باقی بماند. با این حال، کریم انصاری فرد، مهاجم المپیاکوس معتقد است، این تیم به صدر جدول برمی گردد.

انصاری فرد که از دقیقه 74 این بازی به جای پاردو در ترکیب تیم المپیاکوس قرار گرفته بود، درباره این شکست گفت: می دانستیم بازی سختی در دربی خواهیم داشت. تعداد موقعیت های ایجاد شده توسط المپیاکوس برای رسیدن به گل بیشتر بود. در دربی هر اتفاقی می تواند رخ دهد. ما از آغاز تا پایان این بازی، تیم برتر میدان بودیم. می توانستیم به تساوی برسیم یا حتی با زدن گل دوم برنده باشیم. فکر می کنم در آغاز راه قهرمانی در سوپرلیگ یونان دربی های زیادی پیش رو داشتیم که برای ما سخت بود و امتیازهایی را از دست دادیم.

انصاری فرد افزود:باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. ما بازی ها و سفرهای زیادی را در آغاز فصل داشتیم. این مساله امتیازهای زیادی را در سوپر لیگ یونان از ما گرفت. قطعا تا ماه ژانویه دوباره تیم اول خواهیم بودیم و این روند را تا پایان فصل ادامه می دهیم. در فوتبال هر اتفاقی می تواند رخ دهد. همه کار خواهیم کرد تا در صدر جدول سوپر لیگ یونان قرار بگیریم. تمام بازی ها در لیگ سخت است، اما هر بازی به اندازه خود اهمیت دارد. ما خود را اصلاح می کنیم و دوباره صدرنشین خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: المپیاکوس بهترین تیم فوتبال در یونان است و همه به آن احترام می گذارند. باید احتیاط کنیم تا در پایان دوباره قهرمان سوپرلیگ شویم. انصاری فرد درباره نیمکت نشینی خود گفت: باید صددرصد آماده باشم. سرمربی تصمیم می گیرد چه بازیکنی بازی کند.