آرشیو چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶، شماره ۳۰۰۱
ورزش
۱۸

کی روش 7 استقلالی را به تیم ملی دعوت کرد

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی داخلی تیم ملی فوتبال که از امروز آغاز می شود، از سوی کارلوس کی روش اعلام شد. در جمع این بازیکنان هفت بازیکن از استقلال و شش پرسپولیسی دیده می شود. از بین لژیونرها فعلا فقط اشکان دژاگه که تیم ندارد، دعوت شده است. اسامی ملی پوشان به شرح زیر است:

دروازه بانان: علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس، محمدرشید مظاهری از ذوب آهن، سیدحسین حسینی از استقلال تهران، محمدرضا اخباری از سایپا.

مدافعان: دانیال ماهینی از سایپا، وریا غفوری از استقلال، محمد انصاری از پرسپولیس، حسین کنعانی زادگان از سایپا، سیدجلال حسینی از پرسپولیس، روزبه چشمی از استقلال، مجید حسینی از استقلال، میلاد زکی پور از استقلال، سعید آقایی از سپاهان اصفهان.

هافبک ها: احمد عبدالله زاده از فولاد خوزستان، اکبر ایمانی از پدیده، اشکان دژاگه، کمال کامیابی نیا از پرسپولیس، امید ابراهیمی از استقلال، علی کریمی از سپاهان اصفهان.

مهاجمان: علی قلی زاده از سایپا، فرشید اسماعیلی از استقلال، مهدی طارمی از پرسپولیس، مهدی ترابی از سایپا، مرتضی تبریزی از ذوب آهن اصفهان، ساسان انصاری از سپاهان اصفهان، وحید امیری از پرسپولیس.