آرشیو پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶، شماره ۶۶۳۴
ورزشی
۲۳

<سن ژرمن> با 5 گل صعود کرد

وصال روحانی

در پایان دیدارهای سه شنبه شب لیگ فوتبال قهرمانان اروپا که به هفته چهارم از مرحله گروهی این پیکارها مربوط می شد، پاری سن ژرمن صعود خود را به مرحله حذفی حتمی کرد و منچستریونایتد نیز با کسب چهارمین برد متوالی اش، به مجوز صعود بسیار نزدیک شد و بایرن مونیخ و رم نیز شرایط صعود خود را مهیاتر ساختند.

پیشتازی قاطع منچستر در گروه اول

در گروه اول منچستری ها با گلزنی های نمانیاویدیچ و دیلی بلیند، بنفیکا را در اولدترافورد 0-2 شکست دادند و 12 امتیازی شدند. بازل و زسکا که 6 امتیازی اند، در دیگر مسابقه پریشب مقابل یکدیگر ایستادند که حاصل آن، پیروزی 1-2 زسکا در خاک سوئیس بود.

صعود با هت تریک کورزاوا

در گروه دوم پاری سن ژرمن به لطف سه بار گلزنی کورزاوا، میهمان خود اندرلشت را با نتیجه 0-5 درهم کوبید و مثل منچستر 12 امتیازی شد و بایرن مونیخ که در خانه سلتیک به برتری 1-2 دست یافت، 9 امتیازی شد.

اتلتیکو در خطر حذف

در گروه سوم با اکتفای اتلتیکو مادرید به تساوی خانگی 1-1 با قره باغ از جمهوری آذربایجان، کار تیم اسپانیایی برای صعود بسیار سخت شد و پیشتازی در این گروه با رم 8 امتیازی و چلسی 7 امتیازی است. دیدار برگشت این دو تیم، سه شنبه شب در رم با برتری 0-3 رمی ها پایان گرفت. تیم آنتونیو کونته در همان دقیقه اول دروازه اش را به روی الشعراوی گشوده دید و این مهاجم مصری در ادامه نیمه اول گل دوم قرمزهای رم را نیز زد و در نیمه دوم با فرار انفرادی و شوتزنی پروتی، بازی 0-3 به سود رم شد. این در حالی روی داد که دو هفته پیش تر در دیدار رفت، دو تیم در لندن 3-3 مساوی کرده بودند.

توقف بارسا در خاک یونان

در گروه چهارم، بارسلونا بعد از کسب 3 برد متوالی در بندر پیرائوس یونان با المپیاکوس (تیم کریم انصاری فرد) بدون گل مساوی کرد ولی با 10 امتیاز در صدر جدول ماند. اسپورتینگ لیسبون و یوونتوس که در دیگر مسابقه این گروه در خاک پرتغال 1-1 مساوی کردند، هر دو 6 امتیازی اند و این بدان معناست که تکلیف تیم های اول و دوم جدول در دو هفته باقی مانده از مسابقات مرحله گروهی مشخص خواهد شد.