آرشیو پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۱۸۴
ورزش
۱۵

جهان ورزش

سلفی با مسی در جریان بازی!

بارسلونا که در جریان بازی های لیگ قهرمانان اروپا به یونان سفر کرده بود مقابل المپیاکوس با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد. اما در جریان این دیدار دو اتفاق عجیب افتاد.

در نیمه اول، زمانی که لیونل مسی به کنار زمین رفت تا ضربه کرنر را بزند با یک تماشاگر روبه رو شد که از جایگاه تماشاگران پایین آمده بود. مهاجم بارسلونا از این اتفاق شگفت زده شده بود و هوادار یونانی بازیکن محبوبش را در آغوش گرفت و او را بوسید، سپس دوباره به جایگاه بازگشت. این درحالی بود که نیروهای امنیتی به دنبال او نرفتند. در نیمه دوم نیز هوادار دیگری از محوطه ممنوعه خارج شد، مسی را در آغوش گرفت و با مهاجم آرژانتینی در حین بازی سلفی گرفت. جالب اینکه دوباره هیچ نیروی امنیتی به این اتفاق واکنش نشان نداد. این اتفاقات درحالی رخ داد که مسی در چند روز اخیر، دو بار از سوی داعش تهدید شده است.

واکنش کورتوا به باخت سنگین تیمش

چلسی در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان با ارائه یک نمایش ضعیف با 3 گل برابر رم شکست خورد. دروازه بان چلسی از بازی ضعیف تیمش برابر رم گله و ابراز امیدواری کرد که این تیم در بازی یکشنبه برابر یونایتد جبران مافات کند. به گزارش «ایسنا» تیبو کورتوا گفت: «ما می دانستیم که رم بازی را هجومی آغاز می کند و کار سختی در پیش داریم ولی بعد از آنکه در ثانیه 50 دروازه ما باز شد خیلی کارمان برای جبران سخت شد و روحیه تیم پایین آمد. نمی دانم واقعا مشکل تیم کجا است. پارسال در خیلی از بازی ها هیچ عکس العملی نداشتم ولی در این فصل شرایط برای ما سخت شده است. باید بتوانیم در بازی یکشنبه در لیگ برتر برابر منچستریونایتد جبران کنیم و این بازی بد را از یاد هوادارانمان ببریم.»

تشکر مدیر وردربرمن از نوری

در فاصله چند روز از اخراج سرمربی ایرانی الاصل از نیمکت رهبری وردربرمن، مدیرفنی این باشگاه به تشکر از این مربی پرداخت. فرانک بائومن گفت: «آلکس نوری در مدت یک سال و اندی که با باشگاه همکاری داشت زحمات زیادی کشید به خصوص در نیم فصل دوم فصل قبل که نتایج رویایی به دست آمد. با او وقتی شرایط را بررسی کردیم به این نتیجه رسیدیم که درحال حاضر امکان همکاری بیشتر وجود ندارد و من از او بابت درک شرایط و قبول این تصمیم واقعا سپاسگزارم.»