آرشیو پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶، شماره ۳۰۰۲
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•معضل دعوت به کار از بازنشستگان: لطفا بنویسید قانون منع به کارگیری بازنشستگان در تمام مراکز دولتی و غیردولتی در سراسر کشور اجرا شود تا از این طریق راه جوانان برای استخدام باز شود. دعوت به کار از بازنشستگان به معضل تبدیل شده است. امیدواریم چاپ این پیام موجب شود نهاد ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سازمان بازنشستگی، وزارت راه و تامین اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی و کارفرماها اقدامات اساسی و درخورتوجهی انجام دهند. محمدسروش سلامت

•تاخیر در پرداخت حقوق: برخی کارفرماها حقوق کارگران را با تاخیر پرداخت می کنند و این مسئله در مخارج زندگی تاثیرگذار و مشکل ساز شده است. روسا و مدیران که از حقوق های بالایی برخوردارند از این بابت هیچ مشکلی ندارند، اما کارگرانی که حقوق بخورونمیر دارند از این موضوع شکایت دارند.

بهروز کاوه

•رانندگان حادثه ساز: رانندگان هنگام گردش به چپ یا راست باید راهنما بزنند. متاسفانه برخی ها یا اصلا راهنما نمی زنند یا اگر هم می زنند به محض اینکه به محل موردنظرشان می رسند، راهنما می زنند که این کارشان هیچ فایده ای ندارد و باعث بروز حوادث ناگوار رانندگی می شوند. نوشتن این گونه پیام ها برای افرادی که اهل مطالعه اند، قطعا تاثیرگذار است.

فاضل میراحمدی