آرشیو شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۶۳
فوتبال ایران
۱۱

شجاعی به تیم ملی دعوت نشد!

با آن که گفته می شد مسعود شجاعی شماره 7 تیم ملی، پس از چهار بازی محرومیت، می تواند در دیدار پاناما و ونزوئلا کنار تیم ملی ایران باشد، منابع خبری فاش کردند این بازیکن دو دیدار آینده تیم ملی را هم از دست داده است. گویا پس از اتفاقاتی که برای این بازیکن افتاد، قرار شد او فقط چند بازی کنار تیم ملی نباشد. چند روز قبل بود که خبر رسید مسعود در اردوی آینده تیم ملی کنار دیگر ملی پوشان خواهد بود. این خبر بازخورد زیادی داشت و حتی بعضی از چهره های فوتبالی از این بازیکن تعریف و تمجید کردند، اما اصلا دعوتی در کار نبوده است. با وجود تلاش کی روش برای دعوت دوباره از مسعود، مشخص شد او نمی تواند تیم ملی را همراهی کند و به این ترتیب مسعود در اردوی جدید ایران هم جایی ندارد.

امروز کارلوس کی روش، اسامی نهایی دعوت شده ها به بازی پاناما و کاستاریکا را اعلام می کند. در حال حاضر تعدادی از بازیکنان لیگ برتر در اردو هستند ولی بیشتر آنها فقط به این دلیل دعوت شده اند که کی روش آنها را تست کند. این بازیکنان امروز به صورت رسمی خط می خورند و فهرستی که در نهایت می ماند، شبیه همان فهرست اردوی قبلی ایران پیش از بازی با توگو و روسیه است. کی روش 13 یا 14 لژیونر را در فهرست تیمش جا می دهد و خیلی از بازیکنان دعوت شده فعلی را خط می زند.

در این میان شنیده می شود سرمربی تیم ملی روی یکی دیگر از بازیکنان معروفش خط قرمز خواهد کشید. شنیده می شود علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی که در اردوهای اخیر ایران حضور داشت، در اردوی جدید تیم ملی جایی ندارد و کی روش ترجیح داده گلرهای دیگر را تست کند. البته اینها همه گمانه زنی است و باید منتظر ماند تا کارلوس کی روش فهرست نهایی ایران را اعلام کند.